Vijesti
“Ako vam je preskupo, idite drugdje” – viđenje Ausländera o turizmu na Jadranu
Tema cijena ljetovanja na hrvatskoj obali već godinama izaziva rasprave i podijeljena mišljenja. Često se može čuti kako je odmor uz Jadran preskup te kako zbog toga mnogi biraju druge, povoljnije destinacije. Na tu se temu nedavno osvrnuo jedan od pokretača popularne Facebook stranice Život u Njemačkoj (Ausländer), koja okuplja oko 86 tisuća pratitelja. Nakon odmora u Mošćeničkoj Dragi, iznio je svoje viđenje i poručio da je vrijeme da se završi priča o preskupoj hrvatskoj obali.
„Da jednom zauvijek završimo priču o ‘preskupoj’ hrvatskoj obali! Priča je vrlo jednostavna, pokrijte se onoliko koliko možete i ništa vam neće biti ‘preskupo’. Svaki restoran ima cjenik, ako je preskupo ne naručujte idite tamo gdje vam nije skupo. Evo od Opatije pa nadalje uz jadransku obalu kava je 2 €, sladoled 2 €, ručak za troje sa pićem 70-ak €. Oni koji misle da je to ‘preskupo’ ne znam gdje ljetuju i zašto uspoređuju Hrvatsku s jeftinijim destinacijama“, napisao je Ausländer.
Dodao je kako je pogrešno Hrvatsku uspoređivati s destinacijama poput Turske, koja ima masovni turizam, ali ne može ponuditi ono što nudi Jadran. „Da, Turska ima globalni turizam ali nema šetališta uz more kao Hrvatska i ne može se uspoređivati s apsolutno ničime s hrvatskim morem i Jadranom. Naravno da uvijek ima prostora za poboljšanja, turistička ponuda uvijek može biti bolja ili lošija.“
Zaključio je kako je ključ u tome da ljudi jednostavno biraju destinacije prema svojim mogućnostima. „Jednostavno idite tamo gdje možete platiti pa ćete i vi biti zadovoljni odmorom. Prestanite se uspoređivati sa ljudima koji ljetuju na destinacijama koja su vama nedostižna, jer ono što je vama skupo nekome nije. To znači samo jedno: to nije za vas! Pomirite se sa time! Pozdrav od Ausländera s hrvatskoga Jadrana.“
Objava je u samo dva dana prikupila gotovo sedam tisuća lajkova i više od dvije tisuće komentara, što pokazuje koliko je tema cijena na hrvatskoj obali snažno odjeknula među čitateljima.













