Povežite se s nama


Slijedom u lipnju održane velike prezentacije Kvarnera u sklopu svečane proslave Dana državnosti Republike Hrvatske u organizaciji Veleposlanstva RH u Srbiji, na kojoj je prisustvovalo oko 800-tinjak uzvanika, kao i drugih uspješnih i prepoznatih marketinških aktivnosti u Beogradu i regiji, Turistička zajednica Kvarnera i Primorsko-goranska županija pozvani su na 6. Biznis konferenciju „Turističko tržište Jugoistočne Europe – SEET 2016“. Konferencija je održana u Beogradu 28. rujna 2016., a u sklopu konferencije održana je prezentacija turističke ponude Kvarnera.

Sudionici konferencije bili su predstavnici raznih strukovnih udruženja, kao i turoperatora iz EU, Rusije, Kine, SAD, UAE, Turske, zatim vodeći međunarodni stručnjaci za održivi razvoj i poslovanje u turizmu, donosioci odluka u najvećim kompanijama iz sektora turizma, avio i cestovnog prometa, turističkih agencija, predstavnici državnih i lokalnih uprava, obrazovnih i javnih institucija, predstavnici financijskih institucija i vodeći regionalni mediji.

Prezentaciju Kvarnera na temu “Turizam kao industrija doživljaja” održala je Renata Vincek, a riječ je bila o brendiranju turističkih proizvoda Kvarnera i njihovom značaju za stvaranje i pružanje osnove za doživljaje koje turisti na Kvarneru traže. Turistička destinacija Kvarner predstavljena je i na štandu s promotivnim materijalima, te oglasom u službenoj publikaciji konferencije. Na B2B susretu organiziranom također u sklopu konferencije sudjelovali su i predstavnici hotelskih kuća Jadran d.d. iz Crikvenice i Losinj Hotels&Villas.

“Sama konferencija je odlična prilika za razmjenu iskustava i mogućnosti daljnje suradnje turističkog sektora u široj regiji” rekla je direktorica Peršić Živadinov.

Na završnom dijelu konferencije, odnosno na svečanoj ceremoniji, Turističkoj zajednici Kvarnera dodijeljena je nagrada Brand Leader Award 2016. kao najboljoj turističkoj organizaciji jugoistočne Europe, koju je uz prigodno obraćanje prisutnima, preuzeo zamjenik župana Primorsko-goranske županije Petar Mamula.

Nagrada se dodjeljuje po kriterijima koji podrazumijevaju inovativnost, visok stupanj tržišne prepoznatljivosti i pozicioniranja autentičnog proizvoda, kao i za unaprijedjenje tržišta, doprinos popularizaciji gospodarskog potencijala i kreiranju konkurentnog image-a područja jugoistočne Europe. Tim vise je nagrada znak posebnog priznanja i prepoznatljivosti kvalitete Kvarnera kao izuzetno atraktivne turističke destinacije.