Povežite se s nama

Vijesti

Aerodrom Rijeka ušminkan, stigla i nova aviokompanija

Objavljeno

na



Zračna luka Rijeka vrlo vjerojatno je jedina u Hrvatskoj koja proteklih godina nema niz dobrih rezultata, u usporedbi s ostalima koje sve redom iz godine u godinu bilježe prilično značajan rast prometa. Jedan od razloga tome je i loša infrastruktura na Krku, ali i to se polako mijenja.

Primorsko-goranska županija s 320.000 kuna omogućila je početak prve značajnije rekonstrukcije zgrade Zračne luke Rijeka od njene izgradnje 1969. godine. S tim sredstvima uređen je hol i prostor za prihvat putnika te obnovljena informatička oprema, a kako je tijekom današnjeg posjeta Zračnoj luci na Krku najavio zamjenik župana Marko Boras Mandić, županije će tijekom ove godine uložiti dodatnih 250.000 kuna, koji će se utrošiti u preuređenje prve etaže i prilagodbu graničnog prijelaza schengenskim pravilima.

Kako je istaknuo direktor Zračne Luke Tomislav Palalić svi bi radovi trebali biti dovršeni do 29. ožujka za kada je najavljen prvi ovogodišnji let u linijskom prijevozu Croatia Airlinesa prema Munchenu.

Pročelnica UO za pomorsko dobro, promet i veze Nada Milošević naglasila je da PGŽ, premda je samo jedan od suvlasnika aerodroma s 20 postotnim udjelom, osim za rekonstrukciju izdvaja i preko pola milijuna kuna kroz program udruženog oglašavanja.

Zamjenik župana najavio je rast putničkog prometa u ovoj godini i to gotovo za 70 posto u odnosu na lanjski, očekuje se naime oko 180.000 putnika. Najvažnija vijest za ovu godinu svakako je  osnivanje nove aviokompanije koja će bazu imati na Krku a koja će za sada s dva airbusa kapaciteta 320 sjedala povezivati tijekom pred i posezone Krk s preko 20 skandinavskih destinacija. Osnivač aviokompanije je veliki skandinavski turopetaor koji je primjerice lani preko Zračnu luke Zadar dovezao  gotovo  25.000 turista. Očekuju se uskoro i prvi hidroavionski letovi iz zračne luke Krk prema otocima Lošinju i Rabu.

Zamjenik župana istaknuo je također da je Zračna luka Krk stabilizirala financijsko poslovanje i lanjsku godinu zaključuje s milijun kuna dobiti, što je jako veliki iskorak ako se zna da je ne tako davno ova tvrtka bila pred stečajem i gašenjem.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram