Povežite se s nama

Vijesti

“Autotrolej ima poteškoća s održavanjem voznog reda, ali radi se na otklanjanju problema”

Objavljeno

na



Gradski vijećnik Damir Popov prije 20-ak dana postavio je pitanje gradonačelniku Vojku Obersnelu zbog zabrinutosti prilično lošim stanjem u gradskom komunalnom društvu Autotrolej koje je u većinskom vlasništvu Grada Rijeke.

Popov je naveo određena loša iskustva koja su imali putnici u proteklom razdoblju, a među njima i nedolazak autobusa po voznom redu te je u konačnici postavljeno pitanje Obersnelu što se misli poduzeti po tom pitanju. Stigao je i odgovor u kojem se priznaje da postoji više problema te da se radi na njihovom otklanjanju.

“Komunalno društvo Autotrolej trenutačno je suočeno s problemom održavanja voznog reda na svim linijama i to prvenstveno zbog nedostatka radne snage, odnosno vozača.

U Autotroleju ističu da se po tom pitanju poduzimaju sve raspoložive mjere kako bi kvalificirane vozače privukli za rad u Društvu te je tako natječaj za ovo radno mjesto objavljen na nacionalnoj razini, uz osiguranje smještaja na trošak Autotroleja. Uz to, u suradnji sa Zavodom za zapošljavanje pokrenut je program prekvalifikacije, jer na tržištu rada nezaposlenih vozača gotovo da i nema. U suradnji sa suvlasnicima u pripremi su i mjere za nužne financijske uštede.

Također, kada se govori o održavanju vozila, u dogovoru s tvrtkom Rijeka plus, radi se na optimizaciji svih aktivnosti, uključujući i nabavu od strane tvrtke Poslovni sustavi, s ciljem ubrzavanja svih procesa i poboljšanja učinkovitosti održavanja. U tom kontekstu su već provedene neke promjene.

KD Autotrolej trenutačno raspolaže voznim parkom prosječne starosti iznad 11 godina. Međutim, do dolaska nova 54 autobusa, od kojih 22 autobusa krajem ove, a  32 autobusa krajem 2020. godine, javni prijevoznik svoju će djelatnost obavljati s postojećim voznim parkom. Unatoč navedenoj situaciji, Autotrolej se trudi zadržati visoku razinu ispravnosti vozila, kako ni na koji način sigurnost korisnika ne bi bila ugrožena.

U svakom slučaju, ovo Komunalno društvo svjesno je problema te konstantno radi na njihovom rješavanju i uklanjanju bilo kakvog nezadovoljstva od strane naših korisnika”, poručuje se u odgovoru gradonačelnika Obersnela.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram