Broj noćenja u PGŽ-u porastao 6 posto

tz_kvarnera
DanKuchen

CrystalPalaceCasino

Zamjenici župana Marko Boras Mandić i Petar Mamula održali su redovitu tjednu konferenciju za novinare. Na konferenciji je bio naglasak na rezultatima turističke sezone na Kvarneru tijekom 2016. godine, koja je još jedna u nizu rekordnih godina prema službenim podacima o turističkom prometu u Primorsko-goranskoj županiji. Također je izdana dozvola rada za ŽCGO Marišćina, o čemu će biti više vijesti na jednom od sljedećih press kolegija.

“Iza nas je još jedna rekordna turistička godina. Imamo 5% više dolazaka i 6% više ostvarenih noćenja u odnosu na 2015. godinu. Veseli nas što su sve naše mikroregije u plusu, a posebno podatak da je Gorski kotar ostvario najveći rast”, izvijestio je zamjenik župana Marko Boras Mandić.

Otok Krk ostvario je trećinu ukupnog turističkog prometa, a po rezultatima ga prate otoci Lošinj i Rab te Opatijska rivijera. Što se tiče urbanog turizma značajan je i turistički rast Rijeke. Posebno je važan podatak što su u turizmu u prosincu dominirali domaći gosti.

Boras Mandić je istaknuo da je nakon dugogodišnjeg naglaska na prirodne prednosti Kvarnera (“sunce-more-snijeg”), sve veći naglasak na atraktivne manifestacije kao što su biciklistička utrka “Tour of Croatia”, zdravstveni turizam i razvoj Platka kao cjelogodišnje rekreativne destinacije.

Direktorica TZ Kvarnera Irena Peršić Živadinov predstavila je turističke rezultate prethodne turističke sezone i najavila promotivne aktivnosti u 2017. godini.

Peršić Živadinov je izvijestila da je u proteklih 6 godina ostvaren vrlo veliki rast te da je, u odnosu na 2010. godinu, u 2016. bilo 26% više noćenja. “Veseli da se dužina boravka na Kvarneru lagano povećava. Nešto je duža na otocima, a na obali kraća, ali su posjeti češći. Također je vrlo pozitivno da su naša najznačajnija tržišta u rastu. Kako je najveća promocija bila na njemačkom tržištu, Nijemci su na prvom mjestu uz 9% povećanja noćenja”, rekla je direktorica TZ Kvarnera.

Turizam Kvarnera promoviran je na 43 sajma, a vrijednost oglašavanja iznosila je više od 10 milijuna kuna. Intenzivno se radilo na promociji brendova kao što su Kvarner Outdoor, Kvarner Family, Kvarner Gourmet i zdravstveni turizam.

Zamjenik župana Petar Mamula najavio je sutrašnji posjet ministra turizma Garija Cappellija Gorskom kotaru. Ministar će posjetiti Vrbovsko, Delnice i Platak, a predstavnici Primorsko-goranske županije Cappellija će upoznati s dosadašnjim radovima na turističkom razvoju Platka.

“Mi u Županiji imamo velika očekivanja od sutrašnjeg posjeta, pogotovo u svjetlu onoga što je ministar najavio da će imati značajniji naglasak u sektoru kontinentalnog turizma. Smatramo da je Gorski kotar područje s najvećim potencijalima razvoja i smatramo da u Hrvatskoj upravo ruralno područje ima najveći potencijal za razvoj”, kazao je Mamula izrazivši očekivanje da će se Ministarstvo turizma intenzivnije uključiti u turistički razvoj Gorskog kotara.