Povežite se s nama

”Na skupštini Zračne luke Rijeka Izvještaj o radu Uprave riječkog aerodroma, od strane predstavnika ministarstva, nije prihvaćen. Razlog tome je sklopljeni ugovor sa Croatia Airlinesom za marketinško oglašavanje čija je osnova otvaranje linije prema Munchenu i Londonu gdje je država tumačenja kako uložena financijska sredstva, u marketinške aktivnosti, sa financijskog aspekta, nisu opravdala očekivanja” uvodno je izjavio primorsko-goranski dožupan Boras Mandić na  zajedničkoj pressici SDP-a i HNS-a sazvanoj kao alarm za daljnju sudbinu riječkog aerodroma, a njihovo priopćenje za javnost prenosimo u cijelosti.

Prije četiri godine regionalna politika jednoglasno je dala crveni karton dotadašnjoj upravi i okrenula smjer prema onome što danas imamo. Riječki aerodrom bio je pred kolapsom, broj putnika pao je na 50 tisuća godišnje, veliki financijski gubici bili su prisutni te je bilo izvjesno da se Zračna luka Rijeka neće pretvoriti u prometnu okosnicu razvoja gospodarstva i turizma.

”Izabrana Uprava Zračne luke Rijeka, u protekle četiri godine, povećala je broj putnika za tri puta, posluje se bez državnih subvencija, troškovi zaposlenih znatno su smanjeni, zgrada  aerodroma je uređena a Muzejski terminal zračne luke dobio je i međunarodna priznanja”, objasnio je Boras Mandić.

”Ono što posebno želim istaknuti je da sam poslije ovakvog zaključka, gdje je uspješna uprava kažnjena zbog pozitivnog poslovanja, posebno zabrinut za daljnji razvoj riječkog aerodroma. Ulaganje u nacionalnu aviokompaniju bila je osnova da bi sutra došle druge renomirane aviokompanije. Ovo je bila prekretnica riječkog aerodroma da postojeća uprava realizira promet od 400 do 500 tisuća putnika godišnje kao što je to trenutno u Puli ili Zadru. Obzirom da je izvještaj odbijen, zabrinut sam za daljnji razvoj zračne luke” naglasio je Boras Mandić te zaključio kako je ovakvo ponašanje preslika ponašanja države prema Rijeci, Primorsko-goranskoj županiji a poglavito prema svojoj imovini koju ima na ovom području te koju je dužna staviti u funkciju.

Država godišnje za subvencioniranje domaćih letova uloži 100 milijuna kuna za linije prema Splitu i Dubrovniku dok letova prema Rijeci, praktički nema. Naprotiv, riječki aerodrom državi daje više nego šta dobiva što je posebno tužno obzirom da država ima većinsko vlasništvo zračne luke.

”U trenutku kada operativni prihodi riječkog aerodroma u 2015-toj rastu za 20 posto u odnosu na prethodnu godinu, broj putnika povećan je za 31 posto a uprava se svojevoljno, samoinicijativno odriče državnih subvencija koje su godinu ranije iznosili oko 3 milijuna kuna, država glasa protiv godišnjeg izvještaja direktora o stanju i poslovanju društva a istovremeno je financijsko izvješće društva prihvaćeno”, objasnila je načelnica Općine Omišalj Mirela Ahmetović te nastavila kako je iskazano nezadovoljstvo radom društva samo jedan od načina da se otvori mjesto za još jednog kandidata iz HDZ-ovih redova. ”Od besmislenih političkih skidanja čelnih ljudi javnih poduzeća HDZ-a lošije je samo njihovo notorno neznanje kako to zakonski ispravno izvršiti”, zaključila je Ahmetović.