Povežite se s nama

Vijesti

Evo gdje bi se sve zaustavljao brzi gradski vlak

Objavljeno

na



Brza gradska željeznica posljednjih dana ponovno bilježi veliki interes među građanima Rijeke nakon što se objavila studija isplativosti koja je potvrdila opravdanost izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge kroz Rijeku i okolicu.

To je potaknulo ponovno priče o mogućnosti pokretanja i brze gradske željeznice koja bi spajala rubne dijelove grada s centrom, ali i neka okolna mjesta poput Matulja.

Gradonačelnik Vojko Obersnel gostujući na Radio Rijeci potvrdio je da je to definitivno zanimljiva ideja i potencijalno vrlo korisno rješenje za prometne gužve koje će s vremenom postajati još samo veće.

“Nažalost, kasni se s cijelom tom pričom. Još prije desetak godina smo trebali krenuti s realizacijom gradnje drugog kolosijeka. Za Riječane ovaj projekt nije važan samo zbog ekonomskog aspekta, nego će to omogućiti i uvođenje vlaka u javni gradski prijevoz. To je još odavno predviđeno našim generalnim urbanističkim planom, čak je već i definirano 13 stajališta”, otkrio je Obersnel.

“Neka stajališta su već i izgrađena, kao prilikom izgradnje ulice Ivana Pavla 2. Okvir tog stajališta je već napravljeno. To će dovesti i do drukčije organizacije autobusnog prijevoza kad zaživi prijevoz vlakom, a preselit će se i garaža Autotroleja sa Školjića na neku drugu lokaciju. Sve to će potrajati, ali radimo na tom projektu”, dodao je Obersnel, a zatim je i navedeno gdje bi se prema trenutnom planu sve taj brzi gradski vlak zaustavljao: Sv. Kuzam, Draga, Vežica, Podvežica, Sušak, Školjić, Zagrad, Mlaka, Kantrida, Zamet, Marčeljeva Draga, Martinkovac i Pavlovac.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram