Povežite se s nama

Vijesti

Grad Opatija ima novu web stranicu, mogu se pratiti svi gradski troškovi

Objavljeno

na





– Sa zadovoljstvom Vas mogu izvijestiti kako smo uveli mogućnost potpuno transparentnog uvida u isplate iz gradskog proračuna na novoj službenoj mrežnoj stranici Grada Opatije čime će građani moći vidjeti sve isplate iz proračuna. Smatram da je to, sukladno mojim predizbornim najavama, potpuno logično u predstavničkoj demokraciji, a novac kojim lokalna samouprava raspolaže javni je novac te građanska kontrola i transparentnost treba biti cilj kojem javna uprava teži, kazao je gradonačelnik Fernando Kirigin na današnjoj konferenciji za novinare.

Vidljiv je svaki izdatak iz proračuna za sve isplate od 1. siječnja ove godine i ažuriran s datumom 31. kolovoza te će biti ažuriran svakih mjesec dana. Proračun se jednostavno pretražuje pomoću tražilice i filtera pojedinih proračunskih stavki.

– U predizbornoj kampanji sam naglašavao da proračun mora biti potpuno transparentan i sa zadovoljstvom mogu reći da je jedno obećanje ispunjeno. Građanima sam obećao da ću biti dostupan i da ću maksimalno otvoriti gradsku upravu. Tako su vidljive sve isplate prema stavkama proračunskih programa i aktivnosti, pa tako i osobni dohodci svih gradskih službenika prema radnim mjestima, kao i osobni dohodci dužnosnika – mene i moje zamjenice, istaknuo je gradonačelnik.

Cilj je izrade nove stranice bio modernizacija u skladu s novim trendovima, obzirom da je posljednji put stranica izrađena 2012. godine. Nova stranica je zamišljena tako da uzima najbolje prakse drugih gradova, ali i prati naputke istraživanja koje je proveo Povjerenik za informiranje RH analizom mrežnih stranica lokalnih i regionalnih samouprava u skladu sa Zakonom o pravu na pristup informacijama. Ujedno, nastavljamo s objavom vijesti i obavijesti i temama zanimljivim za naše građane. Isto tako, sukladno Zakonu, portal je pristupačan osobama s invaliditetom.

– Posebno sam zadovoljan što smo novu službenu stranicu Grada napravili isključivo vlastitim resursima, odnosno za dizajn i kreaciju zaslužna je naša službenica Francesca Gržinić Kuljanac, viša stručna suradnica za informatičku podršku. Angažmanom vlastitih snaga ujedno smo uštedjeli 80 do 100 tisuća kuna, koliko bismo trebali izdvojiti da smo za izradu stranice angažirali vanjskog suradnika, rekao je gradonačelnik.

Izradili smo i vizualni identitet, odnosno logo grada koji je pojednostavljen izgledom za medije kao što je web, ali sadrži sve elemente koji čine službeni grb Grada. Isto tako, su odabrane i boje koje su prepoznatljive za Grad Opatiju – plava, zlatna (žuta) i srebrna, boje koje se koriste u službenom grbu Grada. Stranica je napravljena u WordPressu. Smještena je na Amazon serveru što nam osigurava veću sigurnost stalne dostupnosti stranice. Na novoj web stranici izbornik je podijeljen u dva dijela. Prvi obuhvaća sve one elemente koji su inače najtraženiji na stranici, a drugi sve ono što je obuhvaćeno radom Grada. Na drugom je izborniku i arhiva stare mrežne stranice. Kao jednu od novosti želimo istaknuti to da smo se orijentirali različitim skupinama korisnika/građana – pa smo tako segmentirali web na –  „Grad za mlade“, „Grad za obitelj“ i „Grad za poduzetnike“, naglasila je Francesca Gržinić Kuljanac kroz kratku prezentaciju nove mrežne stranice.

Svaka od navedenih kategorija sadržava prije svega vijesti koje se odnose na pojedinu skupinu korisnika kako bi oni što brže došli do informacija namijenjenih njima, a potom i tematiku koja im može biti zanimljiva, na način da je sve dostupno na jednom mjestu.

Na stranicama smo dodali i kartu grada, gdje je moguće vidjeti koji sve prostor obuhvaća Opatija s podjelom po mjesnim odborima te nekim važnijim institucijama.

Važno je napomenuti kako će se pojedini elementi s vremenom nadograđivati, ovisno o potrebama i mogućnostima pristupa različitim informacijama, a sve kako bismo se prilagodili potrebama naših građana.

Usporedno s novom stranicom pokrećemo i službeni Facebook profil Grada Opatije kako bismo dodatno obavještavali naše građane, korisnike te društvene mreže o svim novostima koje se odnose izravno na njihov svakodnevni život, kao i o drugim vijestima i opatijskim zanimljivostima, navodi se u priopćenju.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram