Povežite se s nama

Vijesti

Kontrolori putnih karata naplate prosječno dvije kazne dnevno

Objavljeno

na



Riječka javnost je tek nedavno doznala da je kontrolu putnika, ali i samih vozača autobusa, u Autotroleju preuzela gradska tvrtka Rijeka plus, a gradski vijećnik Josip Kukuljan odlučio je doznati i kolika je njihova učinkovitost te je postavio gradonačelniku Obersnelu tri pitanja:

  1. Na koje sve načine djelatnici Rijeka plusa naplaćuju kazne od putnika u autobusima Autotroleja?
  2. Navedite kome sve ide utržak i u kojem postotku od naplaćenih kazni od putnika u Autotroleju koji nisu imali kartu (Autotroleju, Rijeka plusu ili nekom trećem)?
  3. Koliki je bio ukupan prihod od naplaćenih kazni od putnika u Autotroleju koji nisu imali kartu za mjesec siječanj, veljaču i ožujak 2019. godine?

“Djelatnici Rijeka plusa kazne od putnika u autobusima Autotroleja naplaćuju temeljem Ugovora o održavanju vozila i ostalih pratećih usluga zaključenog između KD Autotrolej i TD Rijeka plus. Jedna od ugovorenih usluga je i kontrola putnih karata u autobusima javnog gradskog prijevoznika. Kazne se naplaćuju izravno na licu mjesta putem kontrolorskog uređaja ili temeljem izdane Opomene, ukoliko zatečeni korisnik usluge nije u mogućnosti platiti kaznu na licu mjesta.

Iznos kazne je 100,00 kuna uvećano za pripadajuću vrijednost putne karte, ovisno o zoni u kojoj se trenutačno nalazi putnik. Slijedom navedenog, ukupan iznos koji putnik bez karte mora namiriti jest za prvu zonu 110,00 kn, za drugu zonu 113,00 kn, za treću zonu 116,00 kn i za četvrtu zonu 120,00 kn.

Prihod od naplaćenih kazni je prihod Komunalnog društva Autotrolej. U prva tri mjeseca ove godine, ukupan prihod KD Autotrolej od kazni za putnike koji nisu imali kartu iznosio je 18.396,80 kn, bez PDV –a koji ne čini prihod Društva”, naveo je gradonačelnik u svom odgovoru, pa se može zaključiti kako u prosjeku kontrolori naplate svega dvije kazne dnevno.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram