Povežite se s nama

Vijesti

Kvarner se predstavio u Düsseldorfu na jednom od najvećih sajmova za kampiranje

Objavljeno

na



Dolaskom mjeseca rujna, i ulaskom u posezonu, Turistička zajednica Kvarnera nastavlja s predstavljanjima regije na turističkim sajmovima.

Zadnjeg vikenda u kolovozu počeo je specijalizirani kamping sajam „Caravan Salon“ u Düsseldorfu u Njemačkoj. Ovaj sajam je, uz CMT koji se tradicionalno održava početkom godine u Stuttgartu, jedan od najvećih sajmova za karavan vozila te kamping industriju i turizam.

Prošle godine sajam u Düsseldorfu posjetilo je više od 250.000 posjetitelja iz 10-ak zemalja, a sva događanja, novitete i ponudu na sajmu je pratilo oko 1.500 novinara iz 29 zemalja. Uz njemačku publiku, sajam privlači i veliki broj internacionalnih posjetitelja i to zbog velikog broja proizvođača kampera iz više EU zemalja koji predstavljaju svoja nova vozila i ponudu – na 214.000 m2 i 13 hala predstavlja se čak 600 izlagača. 

Regija Kvarner se po drugi put predstavlja na ovom sajmu – organiziran je samostalni nastup na vlastitom štandu, ali na istoj površini gdje se nalaze i ostale hrvatske regije (Istra, Šibensko-kninska, Zadarska, Splitsko-dalmatinska i Lika) i to radi postizanja bolje promocije, upečatljivijeg nastupa ali i pružanja što cjelovitijih informacija o kamping i općoj ponudi budući da kamperi borave duže i obično planiraju putovanje po cijeloj hrvatskoj obali u kombinaciji s posjetom otocima.

Poznati po dobroj organiziranosti i pravovremenom planiranju, gosti iz Njemačke krajem ljeta pa do konca tekuće godine već kreću s planiranjem i donošenjem odluke o destinaciji za svoj slijedeći godišnji odmor.

O važnosti kampiranja kao vrsti putovanja govori i točno predviđanje ADAC-a, najvećeg njemačkog i europskog automobilskog kluba, o porastu interesa za kampiranjem u Hrvatskoj za čak 13% među gostima iz Njemačke. Regija Kvarner u ovom segmentu ima značajan ugled, tako je u prvih 8 mjeseci u kampovima s 5* ostvaren porast od 22%. Ako pogledamo proteklu 2018. godinu, kampovi su bili na drugom mjestu po vrsti smještajnih kapaciteta u kojima su boravili gosti na Kvarneru (3,7 milijuna ostvarenih noćenja).

“Kamping segment također već dulje vrijeme prati trend – što veći broj zvjezdica, veća popunjenost. Kvarnerski kampovi kroz posljednjih nekoliko godina napravili su pozitivan iskorak u kvaliteti, a samim time povećan je promet i potrošnja gostiju. Istraživanja pokazuju kako današnji gosti koji kampiraju imaju visok stupanj obrazovanja i prihoda, ali to ih čini i zahtjevnijima te traže dodatne sadržaje u destinaciji te vrijednost za svoj novac. Uz to, kamperi su vrlo lojalni gosti, koji se po više puta vraćaju u istu destinaciju i isti kamp.

Trendovi u Europi i svijetu nam govore kako gosti sve više žele boraviti u prirodi, ali uz zadržavanje visokog nivoa udobnosti koju nudi boravak u sve kvalitetnije opremljenim i sadržajnijim kampovima. Prema podacima iz sustava eVisitor, u kampovima s 5* u kolovozu je ostvareno 22% više noćenja, a isti porast u brojkama bilježimo i za 8 mjeseci 2019. godine. 

Sve to nam govori kako se regija Kvarner pozicionirala u sam vrh hrvatskih destinacija za kamping odmor”, poručila je direktorica dr.sc. Irena Peršić Živadinov.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram