Povežite se s nama

Vijesti

Kvarner se predstavio u Kranjskoj Gori tijekom svjetskog skijaškog kupa

Objavljeno

na


Gosti iz Slovenije na Kvarneru zauzimaju visoko drugo mjesto u ukupnim ostvarenim noćenjima, te posljednjih godina bilježe konstantan porast. Tako su tijekom zadnje dvije godine ostvarili 10% više noćenja.

Kako bi se nastavio ovaj pozitivan trend, Turistička zajednica Kvarnera u suradnji s Predstavništvom HTZ-a u Sloveniji prošlog je vikenda odradila predstavljanje ponude regije u sklopu Pokala Vitranc, u Kranjskoj Gori. Pokal Vitranc je natjecanje svjetskog kupa u veleslalomu (prvi dan) i u slalomu (drugi dan). 

Turistička zajednica Kvarnera tako je u VIP šatoru namijenjenom novinarima koji prate utrku, sponzorima utrke, poslovnim partnerima, skijaškim timovima, te ostalim sudionicima, predstavila regiju Kvarner kroz outdoor aktivnosti i nadolazeća proljetna događanja, zatim eno i gastronomsku ponudu, te mogućnosti zdravstvenog turizma i smještaja koji se nudi.

Naime, slovensko tržište čine većinom individualni gosti koji biraju destinacije s bogatom ponudom dodatnih sadržaja i upravo zbog toga Turistička zajednica Kvarnera na predstavljanju u Kranjskoj Gori veliki naglasak stavila je na ponudu bicklističkih i pješačkih staza kojima je upravo u ovom razdoblju predsezone najljepše prolaziti. Kao posebno prilagođena ponuda za ovaj profil gostiju, prezentirane su i mogućnosti smještaja u Kvarner Family domaćinstvima s oznakama kvalitete Pet, Bike ili Hike Friendly te posjeta “Kvarner Gourmet & Food” restoranima. Tako gosti na Kvarneru imaju prilike iskusiti jedinstvenu kombinaciju boravka na otvorenom ali i odmora s kućnim ljubimcima. Uz to, i ove godine Turistička zajednica Kvarnera pripremila je letak s najavama velikih biciklističkih utrka te trail running utrka.

Predstavljanje je također bila i odlična prilika za razgovore, ne samo sa slovenskim partnerima i gostima, već sa stranim novinarima koji prate svjetsko sportsko natjecanje i koji su ovom prilikom dobili sve relevantne informacije o Kvarneru. Partneri su vrlo rado uzimali promotivne materijale Hrvatske i Kvarnera te iskazali interes za regijom, događanjima koji slijede, pogotovo u nadolazećim Uskršnjim blagdanima. 

“Uzimajući u obzir da slovenski gosti čine gotovo 18% svih gostiju koji posjete Kvarner, Slovenija je i dalje naše najbliže i jedno od najjačih tržišta. Slovensko tržište dobro poznaje kvarnersku ponudu, no uvijek su zainteresirani za novosti koje se nude, bilo da se radi o investicijama u smještaj, novim događanjima ili atrakcijama, te ostalim zanimljivostima. Osim toga, Turistička zajednica Kvarnera sa nizom slovenskih partnera surađuje i na nekoliko EU projekata, te time aktivno radimo i na stvaranju zajedničkih programa na prekograničnom području s obzirom na blizinu i povezanost”, rekla je direktorica Turističke zajednice Kvarnera dr.sc. Irena Peršić Živadinov.

 

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram