Povežite se s nama

Vijesti

Milinović: Čestitke Švoriniću što se nakon 12 godina prodao prvom mogućom prilikom

Objavljeno

na

Staničić, Milinović i Vukelić



Lista za Rijeku proteklih dana iznosi u javnost svoje amandmane koji će biti njihov uvjet za dizanje ruku za proračun gradonačelnika Vojka Obersnela, odnosno SDP-a i njihove koalicije.

Danko Švorinić sa svojim stranačkim kolegama želi uvesti model poticanja sposobnosti darovite djece koji bi u konačnici mogao obuhvatiti tisuću učenika riječkih osnovnih škola, a radi se o amadmanu teškom oko 300.000 kuna. Na neke posljednje poteze Liste za Rijeku oštro je reagirala HDZ-ova vijećnica Ivona Milinović.

“Lista za Rijeku žestoko je krenula u kampanju objašnjavanja građanima zašto će podržati Obersnelov proračun. Oni kao “uvjetuju” amandmanima teškim niti dva milijuna kuna u usporedbi s proračunom od jedne milijarde, da daju podršku Obersnelu da nastavi zaduživati grad i poveća deficit od 277 milijuna kuna.

Prava istina jest da je jedino što Lista za Rijeku uvjetuje Obersnelu su fotelje u upravnim vijećima, nadzornim odborima i proračunska sredstva za njima povezane udruge. Zar uistinu misle da su Riječanke i Riječani gluhi, njemi, sluhi i glupi da će nasjesti na ovaj igrokaz u režiji SDP-a i Danka Švorinića?

Ta ista Lista za Rijeku je nakon neuspješnih predizbornih pregovora sa Obersnelom (nisu dobili fotelje koje su tražili) bila najžešći kritičar PGS-a koji je išao sa SDP-om u predizbornu koaliciju. PGS je bar imao hrabrosti građanima jasno reći da podržavaju Obersnela. HNS je imao hrabrosti postizborno reći da je prevario birače na izborima i da unatoč tome što su povjerenje od građana dobili na platformi protiv politike riječkog SDP-a, idu s njima postizborno u koaliciju. Lista za Rijeku nema niti to. Već misle da su birači glupani koji neće shvatiti da je Lista za Rijeku od straha gubitka fotelja podržala proračun i pritom još jednom pokušala prevariti građane. Čestitke Danku Švoriniću što se nakon 12 godina bavljenja politikom uspio prodati – prvom prilikom kada je mogao”, poručila je Milinović.

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook

Instagram