Povežite se s nama

Biznis

MOL želi u Rijeci graditi koking postrojenje

Objavljeno

na



Mađarska nafna i plinska grupa MOL planira u 2015. proširiti maloprodajnu mrežu, a mogla bi početi i s gradnjom koking postrojenja u Rijeci bude li postignut dogovor o restrukturiranju rafinerijske imovine u Hrvatskoj, najavio je čelnik kompanije Zsolt Hernadi u razgovoru za časopis Euromoney.

“Naš je cilj u segmentu prerade dodatno jačanje konkurentnosti proširenjem maloprodajne mreže”, kazao je Hernadi, dodajući da namjeravaju poboljšati i dio poslovanja koji nije povezan s gorivom.

U području rafinerijskog poslovanja, navodi Hernadi, osim redovitih ulaganja u održivost i poboljšanje učinkovitosti, ne planiraju velika ulaganja. “Hrvatska bi mogla biti iznimka, gdje je jasno da aktualno stanje s dvije rafinerije nije isplativo. Postignemo li dogovor o restrukturiranju imovine, moglo bi se krenuti s gradnjom odgođenog koking postrojenja u Rijeci”, napominje čelnik mađarske kompanije.

MOL je vlasnik hrvatske INA-e, u kojoj ima udio od 49 posto, a hrvatska država 44,84 posto.

Veći dio MOL-ovih organskih ulaganja u ovoj godini, oko 60 posto, bit će usmjeren u segment istraživanja i proizvodnje, i to većinom u razvoj polja u Kurdistanu, najavljuje Hernadi. “Dosad smo tamo uložili oko 700 milijuna dolara a ove godine namjeravamo uložiti još 300 milijuna dolara”, pojašnjava Hernadi.

Tragaju i za novim prilikama, posebno na lokacijama na kojima su već prisutni, poput Bliskog istoka, Sjevernog mora, Pakistana, Rusije i Kazahstanu, navodi Hernadi.

“Općenito do 2018. očekujemo povećanje proizvodnje za 30 posto uz postojeći portfelj, a dodatno tragamo i za novim prilikama za akvizicije”, naveo je.

Hernadi je pritom istaknuo da MOL ima snažnu bilancu imovine, odnosno nekoliko milijardi dolara na raspolaganju za akvizicije. No, s time neće žuriti, nego će nastaviti pažljivo analizirati sve nove potencijalne projekte.

“S ovog aspekta, niske cijene nafte mogle bi biti dobra prilika za kompanije, poput MOL-a, koje imaju vrlo snažnu bilancu”, istaknuo je Herdnadi.

Hina

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

BSH Carnival party u Operi

Fiuman Plus

Facebook

Instagram