Povežite se s nama

Vijesti

Na Galeb se želi potrošiti 45 milijuna kuna, a ovaj kolodvor je napravljen s 40 milijuna

Objavljeno

na

Kolodvor u Samoboru

Novi autobusni kolodvor na Žabici jedan je od kapitalnih riječkih projekata koji, prema svemu sudeći, ipak neće biti realiziran do kraja ovog gradonačelničkog mandata Vojka Obersnela, iako je upravo to istaknuo kao jedan od glavnih motiva za kandidaturu na proteklim izborima.

Obersnel će sukladno zakonskim propisima na današnjoj sjednici Gradskog vijeća Grada podnijeti izvješće o svom radu za prvo polugodište 2019. godine, a ono se sastoji od ukupno 13 stranica.

U izvještaju se navode brojni detalji iz rada gradske uprave u prvih šest mjeseci ove godine, čak i primjerice podatak koliko je dopisa gradonačelnikov ured obradio. No, o novom autobusnom kolodvoru ni u ovom slučaju nema doslovno ni jedne riječi.

Za očekivati je kako ta tema neće imati previše prostora na 20. po redu sjednici Gradskog vijeća Grada Rijeke, već će to ipak biti tema financiranja obnove broda Galeba, za što se treba utrošiti oko 45 milijuna kuna. Upravo u tom kontekstu zanimljivo je povući usporedbu s jednim daleko manjim hrvatskim gradom koji je ne tako davno izgradio potpuno novi autobusni kolodvor. Samoborski kolodvor ima ukupnu površinu 7000 m2 s 20 perona i javnom podzemnom garažom. Proglašen je drugim najboljim kolodvorom u državi, a nekoliko njegovih fotografija možete vidjeti u dnu članka.

Cijena investicije iznosila je oko 40 milijuna kuna, pet milijuna manje od iznosa predviđenog za obnovu broda Galeb. No, u Rijeci će se očito i dalje uzaludno čekati na realizaciju “Zapadna Žabice” vrijedne oko 385 milijuna kuna, iako bi kolodvor poput samoborskog bio i više nego dovoljan umjesto planiranog pomalo megalomanskog projekta.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram