Na Kvarneru i dalje raste broj turista

plaza-ploce

U sklopu tradicionalnog Kvarnerskog dana turizma, održanog koncem prošlog tjedna u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja Rijeka, u organizaciji Turističke zajednice Kvarnera, na radnom dijelu, odnosno sjednici Skupštine TZ Kvarnera prihvaćeni su izvještajni dokumenti za desetomjesečno razdoblje 2016. godine te Program rada s financijskim planom za 2017. godinu, na kojoj je istaknuto kako je ovo rekordna turistička godina na Kvarneru, s čak 5 % više gostiju i 6 % više ostvarenih noćenja.

Na Kvarneru se nastavlja niz „rekordnih“ turističkih rezultata i u posljednih 5 godina broj noćenja je povećan za više od 26%. U prvih deset mjeseci 2016. godine ostvareno je 2.507.061 dolazaka i 13.703.320 noćenja, što predstavlja porast od 5% u dolascima te od 6% u noćenjima u odnosu na isto razdoblje 2015. godine. U odnosu na rezultate ostvarene tijekom svih 12 mjeseci 2010. godine, u prvih 11 mjeseci ove godine bilježimo čak 2.850.000 noćenja više što znači da se u posljednjih 5 godina broj noćenja povećao za više od 26%.

Domaći gosti su ostvarili 265.884 dolazaka i 1.076.028 noćenja, a strani 2.241.177 dolazaka i 12.627.292 noćenja. Izraženo u postocima, na domaće goste otpada 8% od ukupnog broja noćenja, a na strane 92%.

Direktorica Peršić Živadinov zahvalila je svim turističkim djelatnicima i onima koji su doprinijeli ovako dobrim rezultatima i naglasila da bez zajedništva i dobre suradnje to nebi bilo moguće.

Prioritetni turistički proizvodi na koje će se TZ Kvarnera prvenstveno fokusirati i sljedeće godine su proizvodi koji privlače goste van glavne turističke sezone odnosno aktivni odmor, proizvodi sporta i soft adventure, zdravstveni turizam, kulturni, odmorišni te nautički i poslovni turizam. Turistička zajednica nastavit će s implementacijom brend strategije Kvarnera te razvoj novih turističkih proizvoda uz uvođenje novih marketing brendova te njihovo pozicioniranje na tržištu. Jedna od izuzetno važnih predviđenih aktivnosti upravljanja destinacijom je i razvoj dodane vrijednosti ponude u razdoblju pred i posezone. Produljenje turističke sezone i poboljšanje kvalitete turističkih proizvoda zahtijevaju stalno kreiranje novih proizvoda i razvoj novih turističkih doživljaja čiji su ciljevi veće zadovoljstvo gostiju i bolji financijski rezultati turističkog gospodarstva. TZ Kvarnera je, u sklopu aktivnosti za razvoj marketing brendova, definirala brojne projekte koji su odlično zaživjeli i odjeknuli u javnosti, poput primjerice Kvarner Family, Kvarner Health and Wellbeing, Kvarner Outdoor ili Kvarner Gourmet i Kvarner Food.