Povežite se s nama

Vijesti

Na Kvarneru u predsezoni ostvaren jednak broj noćenja kao i rekordne 2019. godine

Objavljeno

na








Predsezona je bila dobro pripremljena i odrađena, a na Kvarneru je ostvaren jednak broj noćenja kao i rekordne 2019. godine! Zato vjerujemo da je ovo odlična najava za glavnu ljetnu sezonu, dobre su vijesti iz Turističke zajednice Kvarnera. Iako je većina epidemioloških mjera u Hrvatskoj i zemljama iz okruženja ukinuta, turistički djelatnici upozoravaju da i dalje treba biti svjestan prisutnosti virusa, kao i izazovne geopolitičke i sigurnosne situacije u Europi. 

– Pandemija je u posljednje dvije godine „iskristalizirala“ trend potražnje za smještajem visoke kvalitete koji je rastao i posljednjih nekoliko godina i prije 2020. godine i dolaska pandemije. Uz smještaj visoke kategorije, sve se više traži boravak u prirodi i Gorski kotar je tu definitivno dočekao svoju priliku i pokazao što sve nudi. Također, traže se i kampovi, posebice oni s 4 i 5 zvjezdica koji nude jedinstven, a opet suvremen spoj prirode i luksuznog doživljaja, pojašnjava direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov.

Odlična je vijest što se potvrđujemo kao sigurna i lako dostupna destinacija za duži i kraći odmor pa Turistička zajednica Kvarnera nastavlja raditi na poticanju trenda vraćanja kraćih putovanja tijekom predsezone i posezone. Također, potiče se razvoj selektivnih oblika turizma, potpore dobivaju lokalna i regionalna događanja, čime se podiže ponuda destinacije.

Promocija na najvažnijim emitivnim tržištima pokazala se uspješnom i zato Turistička zajednica Kvarnera nastavlja i sa svojim aktivnostima te najavljuje niz kampanja oglašavanja, nastupe na turističkim sajmovima i prezentacijama, sve brojnije dolaske novinara i agenata u regiju te organizaciju studijskih putovanja.

A kako to izgleda u brojkama? Što se travnja tiče, u tom proljetnom mjesecu ostvareno je 443 tisuće noćenja, što je 91% ostvarenih noćenja u odnosu na travanj 2019. godine. Prema udjelu, najveći broj noćenja ostvaren je na otoku Krku, 31%, odnosno gotovo 138 tisuća noćenja i Opatijskoj rivijeri, 24%, odnosno 104 tisuće noćenja u odnosu na travanj 2019. godine, Crikveničko-vinodolska rivijera ostvarila je, pak, 6% više noćenja, a na otoku Krku i u Gorskom kotaru ostvaren je gotovo jednak broj noćenja kao i 2019. godine.

Kad je o emitivnim tržištima riječ, na prvom mjestu je Slovenija s 96 tisuća noćenja, što je 51% više u odnosu na travanj 2019. godine i najbolji je travanj u posljednjih 6 godina od kada se turistički promet prati putem eVisitora, slijede gosti iz Njemačke, zatim domaći gosti te gosti iz Austrije, Italije i Mađarske. Najviše je noćenja ostvareno u hotelima, 186 tisuća, u obiteljskom smještaju gotovo 114 tisuća i u kampovima 103 tisuće. Najveći porast u odnosu na travanj 2019. godine ponovno bilježe kampovi s 21% više noćenja te obiteljski smještaj s 5% više noćenja.

Uzevši u obzir razdoblje od siječnja do travnja ove godine, ostvareno je ukupno 823 tisuće noćenja, što je u potpunosti jednako broju noćenja ostvarenih u rekordnoj 2019. godini te 160% više u odnosu na 2021. godinu! Po subregijama to izgleda ovako: Opatijska rivijera bilježi 238 tisuće noćenja, otok Krk 184 tisuće, Riječko područje 124 tisuće, Cresko-lošinjski otoci 120 tisuća noćenja, Crikveničko-vinodolska rivijera blizu 100 tisuća, Gorski kotar 29 tisuća i otok Rab 27 tisuća noćenja. Najveće poraste u noćenjima u odnosu na siječanj-travanj 2019. godine bilježe Gorski kotar s povećanjem od 33%, Crikveničko-vinodolska rivijera ima 26% više i otok Krk 8% više noćenja.

U odnosu na rekordnu 2019. godinu gotovo sva tržišta ostvarila su bolje ili gotovo jednake turističke rezultate. Domaći gosti ostvarili su 8% više noćenja nego 2019. godine, gosti iz Slovenije 53% više, dok su gosti iz Njemačke ostali na razini 2019. godine. Gosti iz Austrije i Mađarske u odnosu na prošlu godinu ostvarili su ogromne poraste te se sve više približavaju rezultatima iz 2019. godine, a gosti iz Italije još uvijek nisu dostigli pretpandemijske brojke, no broj njihovih noćenja stabilno raste i u usporedbi s prošlom i s pretprošlom godinom. 

Najtraženiji je bio smještaj u hotelima, a zatim slijede obiteljski smještaj i kampovi. Tijekom cijele ove godine nastavlja se trend porasta broja noćenja u kampovima s čak 47% više noćenja u usporedbi s 2019. godini, a visokokvalitetan smještaj i dalje je najtraženiji pa je u objektima s 5 zvjezdica ostvareno 29% više noćenja nego 2019. godine.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram