Povežite se s nama

Vijesti

Nijemci najbrojniji gosti u Opatiji, uz rast od 44% u odnosu na 2019.

Objavljeno

na




Više od 863 tisuće noćenje u prvih 8 mjeseci ove godine ostvareno je u Opatiji, što je porast od 46% u odnosu na isto razdoblje prošle godine i 92% turističkog prometa iz rekordne 2019. godine. Hoteli su bili dominantan izbor opatijskih gostiju, jer 63% ukupnog broja noćenja ostvareno je u hotelskim kapacitetima, dok privatni smještaj ima 34% udjela u svim noćenjima, a  preostalih 3% pripada nekomercijalnom smještaju.

Tijekom prvih osam mjeseci, najbrojniji gosti bili su gosti iz Hrvatske, dok su najviše noćenja ostvarili gosti  Njemačke i Austrije.  Udio njemačkih gostiju iznosi 21% u ukupnim noćenjima čime je ostvareno povećanje od 16% u odnosu na rekordnu 2019.  Austrijski gosti imaju udjel od 19% u ukupnim noćenjima i porast od 3% u odnosu na 2019. godinu, dok je  udjel domaćih gostiju 13% uz povećanje od 12% u broju noćenja u odnosu na 2019. Udio slovenskih gostiju je 4% uz ostvarenje rasta broja noćenja od 8% posto. Značajnije povećanje noćenja u odnosu na 2019. g.  zabilježeno je i kod gostiju iz Srbije (22% povećanje), Poljske (13% povećanje), Slovačke (19% povećanje), Češke (77% povećanje), Ukrajine (55% povećanje).  Danske (16% povećanja)….

Kolovoz

U kolovozu je zabilježeno 243 tisuće noćenja, što je na razini 93% turističkog prometa istog mjeseca 2019. Od toga, 53% noćenja ostvareno je u hotelima, dok je u privatnom smještaju ostvareno  44% noćenja. Preostalih 3% odnosi se na nekomercijalni smještaj.

U „srcu sezone“ najbrojniji su bili gosti iz Njemačke koji su ostvarili gotovo trećinu ukupnih  noćenja u Opatiji. Konkretno, uz udio od  31% te 75.500 ostvarenih noćenja, bilježe porast od čak 44% u odnosu na rekordnu 2019. Slijede njihovi „susjedi“ iz Austrije s udjelom od 15% te 36.800 ostvarenih noćenja, dok su na trećem mjestu po zastupljenosti Mađari s udjelom od 8% i 19.250 ostvarenih  noćenja . Slijede Talijani s udjelom od 7% i 17.000 ostvarenih noćenja, te domaći gosti s ostvarenih 13 tisuća noćenja. Značajan rast u broju noćenja imali su i gosti iz Nizozemske (13% povećanja), Srbije (23% povećanja), Češke (83% povećanja)…

– Povećanje broja gostiju iz Njemačke, koje je bilo vrlo izraženo u kolovozu, kao i iz drugih ekonomski snažnijih zemalja, odrazilo se i na vanpansionsku potrošnju, ali i na izbor smještaja. Najtraženiji i najpopunjeniji bili su objekti visoke kategorije, kako kada su u pitanju hoteli, tako i u privatnom smještaju gdje dominiraju vile s bazenima u zaleđu. Opatija se ponovo potvrdila kao tražena gastro destinacija, što je bio jedan od motivacijskih faktora za dolazak gostiju, jednako kao i ljeto bogato brojnim događanjima i vrhunskim koncertima. Nakon izvrsne predsezone te dobrih rezultata u središnjoj sezoni, okrećemo se izazovnoj posezoni. Opatija je prepoznata kao cjelogodišnja destinacija, zbog čega očekujemo nastavak pozitivnog trenda i pred završetak ove turističke godine. Pred nama je Festival čokolade, kao i Advent koji ima sve veću popularnost ne samo u Hrvatskoj, nego i u Europi, koji će sigurno doprinijeti izvrsnim rezultatima, rekla je direktorica Turističke zajednice grada Opatije Suzi Petričić.

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram