Povežite se s nama

Vijesti

Očajni radnici Rijeka plusa: Objavite istinu koju mnogi znaju, ali šute i prave se ludi

Objavljeno

na

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL

Stanje u pojedinim riječkim gradskim tvrtkama i društvima je idealno ako se pita gradonačelnika Vojka Obersnela, no realnost ga vrlo često demantira kad su u pitanju, u posljednje vrijeme, iznimno česti kvarovi autobusa Autotroleja. Puno bolja situacija, nažalost, nije ni kad su u pitanju kamioni Čistoće.

Već se dulje vrijeme nagađa da je za to odgovorna gradska tvrtka Rijeka plus na čelu s direktorom Željkom Smojverom, odnosno štednja prilikom održavanja autobusa koji služe za javni gradski prijevoz i kamiona za prijevoz otpada. Istinitost tih tvrdnji nedavno su direktno u garaži Rijeka plusa pokušali provjeriti i pojedini gradski vijećnici, no nadležne osobe nisu im dozvolile ulazak u garažu, a samim time i neposredni kontakt s radnicima.

Portalu Fiuman ovog je tjedna poštom stiglo anonimno pismo koje potpisuju “očajni radnici iz garaže Rijeka plusa”, a u njemu se navode brojne zabrinjavajuće informacije o autobusima KD Autotrolej, ali i o kamionima KD Čistoća na čijem se čelu nalazi Jasna Kukuljan. Prema autorima pisma želja čelne osobe Autotroleja, Alberta Kontuša, je čak povratak servisiranja autobusa u vlastitu “kuću”.

Anonimno pismo prenosimo gotovo u cijelosti, izostavljena je tek posljednja rečenica iz pisma s obzirom na to da iznosi prilično tešku optužbu te samim time potencijalno ima klevetnička obilježja. Pojedine zabrinjavajuće informacije navedene u pismu Fiumanu su potvrdili i drugi dobro upućeni izvori:

“Molimo vas da objavite ovu istinu. Mnogi je znaju, ali šute i prave se ludi. Mi radnici Rijeke plusa ne možemo više ovako. Iz Čistoće su nas šutnuli u Rijeka plus u garažu da bi nas sada ponovno šalju nazad u naše garaže, ali ostajemo radnici ove nesretne firme koja ničemu ne služi. Znači, činjenica je da Rijeka plus ne može održavati ni autobuse Autotroleja, a kamoli kamione Čistoće. Zato od trećeg mjeseca nije ni potpisan novi ugovor s Čistoćom. I sada nas Smojver vraća nazad, ali ostajemo pod njegovom moći.”

“I dok se vidi i piše koliko autobusa stoji ili gori, za kamione nitko ne govori. E, pa evo vam podataka: 28. ožujka izvan pogona je bilo 20 bajara, 7. ožujka je stajao čak 21 kamion, a na primjer 14. veljače čak 22 bajara. I tako uz dana u dan. Smojver ne želi ni naručiti dijelove, niti platiti naše prekovremene. A naša direktorica diže cijene usluga sto posto i istovremeno sebi kupuje novi auto. I to kakav auto, najskuplju Mazdu 6 2.2 CD 150/AT/ Attraction. Bira boju i zaslone i naravno automatski mjenjač. A mi neka crknemo u ovoj garaži.”

“Molimo vas pitajte čemu taj Rijeka plus služi osim da uništava radnike. Svi stari radnici, mehaničari pobjegli su glavom bez obzira, a oni stalno ponavljaju da rade isti ljudi. Tek nas nekoliko starih, ovo su drugo sve djeca tek završila školu. I Kontuš je zatražio da se održavanje vrati pod Autotrolej, jer ovako ne ide. Pitajte ih što to rade i čemu ta firma, osim da naplaćuju parking i vodi tržnice, a i to će veliki vođa brzo uništiti jer je sve manje i manje zakupnika na tržnici. Brajda je već propala, a uskoro će i glavna placa. Gdje su ti suncobrani od 4 i pol hiljade kuna”, navodi se u pismu “očajnih radnika iz garaže Rijeka plusa” uz apel da im se pomogne.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram