Povežite se s nama

Vijesti

Od iduće godine za dolazak busa Autotroleja trebat će telefonski zvati sat vremena ranije

Objavljeno

na

Photo: Goran Kovacic/PIXSELL



Komunalno društvo Autotrolej i u 2019. godini nastavilo je bilježiti pad broja putnika, a procjenjuje se kako će gubitak iznositi čak oko osam milijuna kuna. Radi se o minusu koji će morati pokriti gradovi i općine koje koriste Autotrolej.

“Rješenja, posebno na duže staze, treba tražiti u primjerima zapadnoeuropskih gradova, gdje je u velikom broju slučajeva uveden limitirani prijevoz osobnim vozilima u središtima, uz uvođenje takozvanog “park&ride” sustava, s velikim parkiralištima na prilazu gradu, do kojih bi se korisnici mogli dovesti automobilom, a dalje bi nastavljali javnim prijevozom”, kaže za Novi list direktor Autotroleja Albert Kontuš.

Među kratkoročno provedivim mjerama za stabilizaciju poslovanja ističe uvođenje fleksibilnije usluge javnog prijevoza, uz dvostruku korist – financijske uštede i poboljšanje dostupnosti usluge za korisnike.

“Planiramo uvođenje prijevoza na poziv za naše pretplatnike, odnosno korisnike mjesečnih pokaznih karata u rubnim područjima pružanja usluge u kojima ima malo stanovnika i malo putnika. Takvu praksu imaju, primjerice, Ljubljana i Genova i pokazala se uspješnom. Sada nam se događa da upravo u tim područjima autobusi po voznom redu voze posve prazni na nekim polascima. Kako je riječ o područjima koja su obično i značajno udaljena od grada, to stvara nemale nepotrebne troškove.”

“Sustav bi funkcionirao tako da osoba ili više njih kojima treba prijevoz, nazove sat vremena ili pola sata ranije od planiranog polaska, s tim da se prijevoz ne obavlja na način da vozilo ukrcava ljude na kućnom pragu, nego na stanici duž uobičajene trase linije, s tim da bi ovakvu uslugu pružali manjim kombi vozilima koja su daleko ekonomičnija od autobusa. Pripremamo taj projekt koji bi trebao zaživjeti iduće godine, za što je dobar dio jedinica lokalne samouprave u prigradu iskazao velik interes”, rekao je Kontuš za Novi list.

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram