Povežite se s nama

Vijesti

PGS najavio svakodnevnu blokadu raskrižja na Fiumari zbog svijetleće reklame

Objavljeno

na





Član Predsjedništva riječkog PGS-a i predsjednik Vijeća Mjesnog odbora Školjić-Stari grad Alesio Komar na današnjoj je konferenciji za novinare ukazao je na niz problema i nepravilnosti u samome središtu grada, a posebno se osvrnuo na život djece i osnovnoškolaca.

– Već mjesecima vodimo rovovsku bitku s nadležnima u Gradu da se proširi dječje sportsko igralište ispred OŠ „Nikola Tesla“, desetljećima slušamo o skoroj obnovi bazena na Školjiću. Najprije od Pinokija, kako zbog njegovih lažnih obećanja volim nazvati bivšeg gradonačelnika Vojka Obersnela, a posljednjih godina i od Marka Filipovića. Troše se godišnje deseci tisuća javnih eura na projektnu dokumentaciju za bazen, a od projekta i bazena ni traga, rekao je Komar pa nastavio da umjesto sportskih objekata niču kazina i kladionice.

– Tu, u mom mjesnom odboru, tri su kasina i automat kluba. I to u neposrednoj blizini škole. Zakon nalaže da moraju biti udaljeni minimalno 200 metara od školskih i vjerskih objekata, ali niti jedan nije toliko. Ili se na njih ne primjenjuju zakoni već, očito, rade na temelju davno dobivenih koncesija što nisu utvrđivale minimalnu udaljenost? Postavljam ovo pitanje javno i očekujem odgovor na nj, ustvrdio je Alesio Komar.

Dodao je i da je apsolutna sramota da se kladionice i automat klubovi golemim reklamama reklamiraju i na gradskim autobusima „Autotroleja“ kojima se djeca svakodnevno voze. Od gradskog javnog prijevoznika dobio je odgovor da takva vrst reklamiranja nije zakonom zabranjena, ali, dodao je, što amoralno i neprihvatljivo nije zabranjeno zakonima pa ipak to ne činimo.

– Ako tako učimo djecu, nemojmo se čuditi njihovim ovisnostima o kladionicama, igrama na sreću, automatima! Kockamo li se mi to s našom djecom?!

Uskoro svakodnevna blokada raskrižja na Fiumari?

Upozorio je čelni čovjek MO Školjić-Stari grad i na veliki reklamni pano, električnu svjetleću reklamu površine 12,7 četvornih metara na pročelju zgrade na adresi Fiumara 1. Ne samo da bliješteća reklama, a posebno u večernjim satima, ugrožava sigurnost vozača i pješaka na jednoj od najfrekventnijih gradskih raskrižja, već, naglasio je Komar, ona tu stoji potpuno nelegalno!

– Tvrtka „Go2 digital“ postavila ju je unatoč činjenici da je Grad Rijeka svojim rješenjem od 24. travnja 2024. godine odbio dati joj suglasnost za postavljanje te goleme reklame. I to zato što je postojećim gradskim Pravilnikom propisano da „…postavljanje jumbo reklamnog panoa NIJE dozvoljeno na području Stari grad, Korzo i Trsat. Tvrtka „Go“ digital“ očito nam se svima ruga pa i njihovim vlasnicima i nadležnima u Gradu Rijeci poručujem da će stanovništvo MO Školjić-Stari grad na poziv nas koje su izabrali na izborima krenuti sa svakodnevnim blokadama pješačkih prijelaza na rečenom raskrižju ukoliko u roku nekoliko dana reklama ne bude uklonjena s obzirom na to da je tu postavljena nelegalno, poručio je na kraju Komar, a počasni predsjednik PGS-a i riječki gradski vijećnik Nikola Ivaniš zaključio da je gradska vlast, suprotno očekivanjima, posljednje gotovo četiri godine učinila premalo na afirmaciji mjesnih odbora i mjesne samouprave uopće.

– Nije dovoljno povećati nadležnost mjesnih odbora, a ne podići i sredstva namijenjena radu mjesnih odbora. U ozbiljnom gradu mjesni odbori moraju funkcionirati, a da bi ljudi u njima ozbiljno prionuli poslu moraju imati dostatna sredstva za realizaciju svojih aktivnosti, posebno u komunalnom sustavu. Komunalije izravno utječu na kvalitetu života građana u naseljima i ulicama u kojima žive, ustvrdio je Ivaniš, a potom i dodao da je stanovništvo ustvari teško motivirati na rad u mjesnim odborima.

– Možda se o ovome nerado govori, ali mi smatramo da se sav društveni rad na terenu mora vrednovati pa tako i rad u mjesnim odborima. Dakle, jednom zauvijek treba riješiti adekvatno financiranje mjesnih odbora, a u njima i pravednije financiranje osoba koje ih vode. Tako ćemo unaprijediti rad u mjesnim odborima, ali i u čitavom gradu. Alesio i njegov Školjić-Stari grad primjer su kako se i koliko može raditi na poboljšanju uvjeta i kvalitete života građa, a zamislite koliko bi još mogli da im na raspolaganju stoji više sredstava, zaključio je Ivaniš.

Marketing
Marketing
Marketing tower-centar
Marketing
Marketing

Rijeka Plus obavijesti

07.02.2025.

Rijeka plus d.o.o. objavljuje natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora u Rijeci, na adresi Miroslava Krleže 4, Srdoči bb i zemljišta na Srdočima te poslovnog prostora u javnoj garaži Kantrida, na adresi Istarska 33.

Natječaj će se provesti provođenjem usmenog nadmetanja (licitacije) dana 21.02.2025. godine (petak) na adresi Rijeka, Titov trg 3, prizemlje desno (sala za licitacije), prema rasporedu iz natječaja.

Prijave moraju biti primljene zaključno s 17.02.2025. godine do 15:00 sati u sjedištu Rijeka plus d.o.o. Blaža Polića 2.

Fiuman Plus

Društvene mreže