Povežite se s nama

Fiuman Plus

Počinje nova sezona popularnog “Đira s Davorom Jurkotićem”

Objavljeno

na



Nova treća sezona “Đira s Davorom Jurkotićem” ugostit će načelnike, gradonačelnike i župane iz Primorsko-goranske, Istarske, Ličko-senjske i Zadarske županije, a emitirat će se od 29. ožujka u programu Kanala Ri i na Facebooku. Tim povodom razgovarali smo s Davorom Jurkotićem.

Kada kreće nova sezona i gdje će se moći gledati?

“Nova treća sezona kreće 29. ožujka ako nas vrijeme posluži, a prema prognozi problema ne bi trebalo biti. Emisija će se moći pratiti tri puta tjedno na Kanalu Ri, a snimka cijele epizode će prije emitiranja na televiziji biti objavljena na Facebook stranici „Đir s Davorom Jurkotićem“.”

Emisija je posebna po tome što u njoj sudjeluju čelnici općina, gradova i županija?

“Da, po tome smo jedinstvena emisija i upravo je zato „Đir“ već brand sam po sebi. U novoj ćemo sezoni od 60 epizoda prikazati sve ono što se radi ili se planira raditi svim jedinicama lokalne samouprave. Kroz emisiju prikazujemo i prirodne ljepote, ali i turističke atrakcije svake pojedine općine, grada ili županije. Ponosni smo na to da je „Đir“ najgledanija emisija na regionalnim televizijama. Drago nam je i da svake godine rastemo po gledanosti na internetu. Vjerujem da će tako biti i novoj sezoni.”

Koje ćete čelnike lokalne i regionalne samouprave ugostiti u ovoj sezoni Đira?

“Ove ćemo godine raditi emisije sa velikom većinom načelnika, gradonačelnika i župana sa područja četiri županije. Ponosan sam što ćemo u emisiji ugostiti župane Zlatka Komadinu, Valtera Flegu i Darka Milinovića, a još razgovaramo sa Zadarskim županom Božidarom Longinom kojem bi ovo bilo prvo gostovanje u Điru. Raditi ćemo emisije i sa gradonačelnicima Rijeke, Opatije, Crikvenice, Novog vinodolskog, Senja, Krka, Cresa, Raba, Čabra, Vrbovskog te gradonačelnicom Malog Lošinja Anom Kučić. Ponosan sam što će ove godine u Điru gostovati i gotovo svi načelnici pa ćemo tako ugostiti načelnike i načelnice Matulja, Viškova, Čavle, Mošćeničke drage, Malinske, Baške, Vrbnika, Dobrinja, Lopara, Mrkoplja, Skrada, Lokve, Brod Moravica, Vinodolske općine, ali i mnogih drugih. U emisiji će gostovati i većina načelnika i gradonačelnika i iz Istarske, Ličko-senjske te Zadarske županije.”

Koji je ključ uspjeha Đira u odnosu na druge takve emisije?

“Danas je važna samo gledanost. Ako nema gledanosti onda emisija nema nikakvog smisla. Mi smo postigli da emisiju gleda više od 60% svih stanovnika općine ili grada iz kojeg se emisija emitira, a to je veliki uspjeh. Pogotovo ako znamo da lokalne informacije zbog globalizacije medijskog prostora teško dolaze do građana. To mi mijenjamo i ide nam više nego dobro. U našim emisijama u centru pažnje nisu predsjednici, premijeri ili šefovi glavnih oporbenih stranaka, kod nas su zvijezde mali lokalni političari kojima je stalo do svog kraja i koji se trude s malo novaca napraviti nešto što će poboljšati život građana. Emisija „Đir“ posebna je i po tome što iz godine u godinu prati sve velike i male projekte po pojedinoj općini ili gradu. Građani mogu u 25 minuta emisije pogledati sve ono što je njihov načelnik / gradonačelnik / župan napravio u posljednjih godinu dana, ali i saznati sve ono što se planira.”

Jedan od razloga visoke gledanosti je i da se ne emitirate samo na televiziji?

“Da, televizija i dalje vrlo važna, ali događaju se promijene pa je Internet postao jako važan kanal emitiranja. Puno ulažemo u Facebook gdje nas prati mnogo ljudi, svake godine sve više. Samo je prošlu sezonu na Facebooku pogledalo više od 200.000 pojedinačnih gledatelja, s složiti ćete se da je velika brojka koju ne možeš zanemarivati. Nije zanemarivo i to da emisiju na Facebooku objavljujemo nekoliko sati prije emitiranja na televiziji čime internetu dajemo onaj mali zamašnjak. Ovim se putem moram zahvaliti i mojim kolegama, uredniku Davidu Valiću i producentu Mirku Lukiću bez kojih „Đira“ ne bi bilo.”

Znači li to da ćemo uskoro „Đir“ gledati samo na internetu?

“Ne, nikako. S Kanalom Ri imamo jako dobru suradnju. Posebno moram pohvaliti direktora Ivana Jerčinovića i glavnog urednika Igora Rivettija koji nam uvijek pomažu koliko god mogu. Televizija je i dalje najvažniji medij, ali stvari se mijenjanju i toga moramo biti svjesni. Gledatelji su se polarizirali, jedan dio sadržaje gleda na internetu i aplikacijama sa videom na zahtjev, a drugi dio je i dalje vjeran televiziji i sadržajima koji mogu pratiti u određeno vrijeme.”

Planirate li emisiju širiti i na ostale dijelove Hrvatske?

“Da, ali ne tako brzo jer, iako imamo upita iz cijele Hrvatske, trenutno ne možemo raditi više od 60 epizoda godišnje. Ove godine emisiju širimo južnije, na Zadarsku županiju. Prvi ćemo put „Đir“ emitirati i na zadarskoj „Diadora TV“ jer se na tom području ne vidi Kanal Ri.”

A nacionalna razina?

“Više ni ne brojim koliko smo ponuda za razne formate imali od velikih televizija, koliko sam sudjelovanja u raznim show emisijama odbio, a sve zbog toga jer smo htjeli da se naš rad bazira na ovakvim regionalnim formatima. Možda je ipak sada došao trenutak da to djelomično promijenimo. Pričekajmo još malo, neću ništa otkrivati jer su razgovori na samom početku”, rekao je Jurkotić u razgovoru za Fiuman.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram