Povežite se s nama

Vijesti

Prezentacije Rijeke i EPK na najvećim turističkim sajmovima i posebnim prezentacijama

Objavljeno

na




Turistička zajednica grada Rijeke ovih dana nastavlja intenzivnu promotivnu kampanju Rijeke i projekta Europske prijestolnice kulture.

Projekt Europske prijestolnice kulture samo što nije službeno i svečano krenuo te se promotivne aktivnosti Rijeke kao cjelogodišnje city-break destinacije i Europske prijestolnice kulture nastavljaju. Odlične vijesti su nam došle s upravo završenog turističkog sajma CMT koji se održao u Stuttgartu od 11. do 19. siječnja gdje smo se zajedno s Turističkom zajednicom Kvarnera predstavili na njemačkom tržištu. Veliki interes i brojni upiti bili su za programe Europske prijestolnice kulture što je odličan pokazatelj za bogate mjesece i godine koji nam dolaze.

No tu ne prestajemo i zajedno s partnerima, Turističkom zajednicom Kvarnera, Hrvatskom turističkom zajednicom, Gradom Rijeka i Rijeka 2020 d.o.o., nastavljamo bogat proljetni program prezentacija. Upravo danas je započeo sajam u Vilniusu Adventur 2020, najveći litvanski i baltički turistički sajam na kojem se Rijeka i Kvarner predstavljaju sa svojim programima, ali i kao avio destinacija koja je povezana direktnim linijama Air Baltica na Zračnu luku Rijeka. Sajam se održava od 24. do 26. siječnja te je izuzetno važan za ovo novo i rastuće tržište koje će od svibnja do kraja listopada biti povezano direktnim zračnim linijama Air Baltica. Prezentacija na sajmu je posebno podržana i od strane Veleposlanstva Republike Hrvatske u Republici Litvi na čelu s veleposlanikom gosp. Krešimirom Kedmencom.

„Veliki interes koji vlada za Rijekom i Europskom prijestolnicom kulture odličan je pokazatelj u kojem pravcu trebamo nastaviti, ali i potvrda za odličan rezultat koji postižemo i koji očekujemo zajedno sa svim partnerima u destinaciji.“ izjavio je direktor Turističke zajednice grada Rijeke gosp. Petar Škarpa prilikom predstavljanja Rijeke i Europske prijestolnice kulture.

Ova višegodišnja turneja prezentacija i nastupa Rijeke na turističkim sajmovima i posebnim prezentacijama, koja je započela danom dobivanja titule, ne prestaje početkom Europske prijestolnice kulture već se zajedno sa partnerima nastavlja i dalje te nam tako slijede bitna tržišta i prezentacije na talijanskom tržištu i sajmu BIT u Milanu koji se održava od 9. do 11. veljače te najveći turistički sajam ITB koji se održava u Berlinu od 4. do 8. ožujka gdje se Rijeka kao destinacija predstavlja zajedno s riječkim putničkim agencijama.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

BSH Carnival party u Operi

Fiuman Plus

Facebook

Instagram