Povežite se s nama

Mozaik

Program #odiupmr privukao brojne posjetitelje u Prirodoslovni muzej

Objavljeno

na


Prirodoslovni muzej Rijeka u suradnji s Klubom mladih Rijeka organizirao je zanimljivo poslijepodnevno i večernje događanje naziva #odiupmr, programski usmjereno na mladu populaciju kako bi im kroz njima bliske sadržaje približili prirodnu i kulturnu baštinu i zainteresirali ih za posjet muzejima, koji kako se u petak pokazalo, mogu biti itekako zanimljiva mjesta za izlazak. 

Program su vodile Ivanka Mazurkijević kao jedna od protagonistica u promotivnom filmu muzeja i Klara Bukovac, voditeljica marketinga. Programi su se održavali na nekoliko pozicija u muzeju, dok je centralno događanje bilo u Botaničkom vrtu gdje se okupio velik broj sudionika i posjetitelja. Sve je započelo u 17 sati društvenim igrama – Riziku, Monopolyju, Twisteru, Aliasu, Čovječe, ne ljuti se i drugim igrama u kojima su se posjetitelji natjecali sve do kasnih večernjih sati.

Osim društvenih igara, natjecalo se i u Muzejskom kvizu te Crash Team Racing odnosno turniru na playstationu, a ekipe su uz dobru zabavu, dobile i vrijedne nagrade, kao što su večera za cijelu ekipu, Escape room, kuglanje, joystick za Playstation 4, semestar stranog jezika po izboru u Klubu mladih te bon u vrijednosti 300 kuna u Sancta Domenici. Sponzor čitavog događanja je Ina, d.d. koja je prepoznala vrijednost ove inicijative.

Nakon što su izabrane najbolje ekipe, uslijedila je prezentacija videospotova (koji su dostupni na YouTube kanalu muzeja) te hologramski prikaz špiljskog medvjeda koji ujedno postaje i dijelom stalnog postava muzeja. 

Za dobru zabavu pobrinuli su se Ri Teatar, koji je svoje skečeve prilagodio tematici prirodoslovlja, te DJ Diablo, poznat po disco i rockabilly ritmovima, čime je nastavljeno druženje i zabava u muzeju. 

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram