Povežite se s nama

Vijesti

Prvo veliko kinesko predstavljanje Rijeke kao Europske prijestolnice kulture

Objavljeno

na


Hrvatska turistička zajednica predstavlja hrvatsku turističku ponudu na poslovnom sajmu ITB China, koji se održava u Šangaju od 15. do 17. svibnja 2019. godine. Hrvatska ponuda predstavlja se u sklopu velikog štanda European Travel Commisiona (ETC), gdje svoju ponudu predstavlja 23 europska subjekta, među kojima i EPK Rijeka 2020. te TZ grada Zagreba. Sajam je obišao direktor HTZ-a Kristjan Staničić, gradonačelnik grada Rijeke Veljko Obersnel, predsjednik gradskog vijeća Grada Rijeke Andrej Poropat, direktor TZ Rijeka Petar Škarpa te savjetnica u Veleposlanstvu RH u NR Kini Bisera Fabrio.

„Nastup na sajmu ITB China od velikog je značaja posebice u godini koja je proglašena hrvatsko kineskom godinom kulture i turizma. Iz tog smo razloga zajedno organizirali posebno predstavljanje Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020. godine jer je kulturni turizam jedan od najtraženijih proizvoda na velikom kineskom tržištu. Riječ je o projektu koji će omogućiti pozicioniranje Rijeke i Hrvatske kao kulturne destinacije na globalnoj razini. Izuzetno nas veseli i što naši ključni partneri javljaju da je zanimanje za hrvatskim destinacijama u kontinuiranom porastu što potvrđuje i turistički promet ostvaren s tržišta Kine u dosadašnjem dijelu godine, a koji je u porastu od oko 60 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine“, izjavio je direktor Staničić posebno se zahvalivši hrvatskim turističkim djelatnicima na osvojenim prestižnim nagradama za hrvatski turizam.

Predstavljanje Rijeke u sklopu sajma ITB China komentirao je i gradonačelnik Rijeke Vojko Obersnel. „Izuzetno mi je drago da se Europska prijestolnica kulture i Rijeka nastavljaju prezentirati na novim tržištima. Kinesko tržište iskazuje veliki interes za proizvodima kulturnog turizma i zahvaljujemo Hrvatskoj turističkoj zajednici što su Gradu Rijeci i Turističkoj zajednici grada Rijeke omogućili da se projekt Europske prijestolnice kulture predstavi na ovom velikom turističkom sajmu u Šangaju“, poručio je Obersnel.

„Kinesko tržište predstavlja za turizam Hrvatske izuzetni potencijal i važno nam je da u zajedničkim promidžbenim aktivnostima budemo uključeni jer Rijeka i Kvarner nude bogatu ponudu za kulturni turizam, ali isto tako kao partneri u projektu Europske prijestolnice kulture zahvaljujemo Hrvatskoj turističkoj zajednici na pomoći u kreiranju promidžbe i njenom boljem plasiranju na sva tržišta. Kinesko tržište također nudi priliku za pozicioniranje Rijeke i Kvarnera kao cjelogodišnje turističke destinacije“, izjavio je direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.

Hrvatskom turizmu dvije prestižne nagrade

U sklopu sajma održana je svečana dodjela nagrada „IT’S MY WORLD Travel Awards 2019.“, a Hrvatska je osvojila nagradu u kategoriji „Amazing Travel Experiences of the Year“ i to za doživljaj filmske ture popularne serije „Igre prijestolja“ u Dubrovniku. Riječ je o priznanjima koje dodjeljuju ITB China i specijalizirani turistički portal Qyer namijenjen kineskim turistima. Qyer se pozicionirao kao iznimno popularna kineska i svjetska platforma koja nudi usluge putovanja koju koristi preko 100 milijuna ljudi diljem svijeta. 

U sklopu sajma ITB China održana je i svečana dodjela nagrada „CTW Chinese Welcome Award“, koju od 2004. godine dodjeljuje organizacija COTRI – China Outbound Tourism Research Institute. Hrvatska turistička zajednica zajedno sa Slovenskom turističkom organizacijom osvojila je prestižnu CTW nagradu za projekt „Experience Croatia, Feel Slovenia“ u kategoriji „Internet & Media“ Nagrade se dodjeljuju po 16. put u ukupno pet kategorija: inovacije proizvoda, internet/mediji, kvaliteta usluge, marketing, ukupna izvedba. COTRI  će  promovirati pobjednike putem vlastitih komunikacijskih kanala i društvenih mreža, a ove je godine zaprimljen rekordan broj kandidatura, njih 67. COTRI je jedan od vodećih neovisnih istraživačkih instituta na svijetu za savjetovanje, istraživanje, informiranje, obuku i procjenu kvalitete vezano za kinesko tržište odlaznog turizma. 

Predstavništvo HTZ-a u Šangaju sudjelovalo je i na ETOA radionici održanoj uoči ITB-a na kojoj se direktorica Predstavništva Franka Gulin susrela s preko 25 turoperatora i kineskih medija. „Dojmovi s radionice su sjajni, bili smo definitivno među najtraženijim turističkim destinacijama radionice, a svi se zanimaju za duže ture i produljenje broja noćenja u Hrvatskoj. Činjenica da su nas ključni kineski kreatori javnog mnijenja odabrali za nagradu Best Travel Experience dovoljno govori o značaju Hrvatske kao jednog od najbrže rastućih tržišta za kineske turiste. Ta nas nagrada veseli jer ukazuje i da Hrvatska postaje popularno odredište i za kineske turiste mlađe populacije što je svakako odmak od klasičnog tipa turista koji nas posjećuje i u skladu je s našom strategijom usmjerenom prema ovom tržištu“, naglasila je Gulin.

Hrvatska se delegacija susrela i s predstavnicima kineske platforme Mafengwo, koja predstavlja kombinaciju Facebooka i Trip Advisora te s predstavnicima agencije Travel Link, jedne od najboljih agencija koje se bave marketingom u turizmu. O mogućnostima suradnje razgovaralo se i s predstavnicima agencije Tongchengom, treće po veličini online agencije u Kini, ali i sa predstavnicima media buying agencije Hy Link, prve kineske neovisne agencije koja među svojim brojnim klijentima ima i turistički brand SAD-a.

Dodajmo kako se u sklopu velikog štanda ETC-a, neprofitne organizacije fokusirane na promociju Europe kao turističke destinacije na trećim tržištima, uz hrvatsku turističku ponudu, predstavljaju i ponude zemalja kao što su Belgija, Švicarska, Irska, Slovačka, Estonija, Bugarska i dr. ITB China je poslovni sajam ekskluzivno usmjeren na kinesko tržište koji spaja predstavnike međunarodnih odredišta, davatelja usluga i tehničkih rješenja s najvećim kineskim turističkim subjektima i kupcima kojih će ove godine biti više od 850, navodi se u priopćenju HTZ-a.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram