Povežite se s nama

Fiuman Plus

Rakhia bar postaje franšiza, žele biti prisutni u svakom većem gradu u Hrvatskoj

Objavljeno

na




Mladi poduzetnik Matija Blažević u razgovoru za portal barmen.hr otkrio je neke zanimljive novosti o projektima u kojima sudjeluje, a zasigurno će javnosti vrlo zanimljivo biti doznati kako popularni Rakhia bar koji radi već više godina u Starom gradu postaje franšiza te će se uskoro krenuti širiti Hrvatskom, a u doglednoj budućnosti i u inozemstvu.

“Svoju poduzetničku priču započeo sam sa svojim jako dobrim prijateljem iz djetinjstva i današnjim poslovnim partnerom u svim poslovnim subjektima – Matejem Raguzinom. Nas dvojica smo još u vrijeme studentskih dana osnovali svoju prvu firmu, točnije kreativnu agenciju Soleas. Prvi projekt Soleasa je bio danas najpopularniji brend za izlaske u Rijeci „ĐIR po Starom gradu“.

Uz vođenje firme, Matej i ja smo paralelno studirali i radili honorarno kao studenti u drugim firmama i sportskim klubovima kako bi skupili novac za poslovanje Soleasa dok se posao nije razvio te si financijski „olakšali“ studentske dane”, rekao je Blažević te zatim otkrio kako usklađuju poslovanje dva ugostiteljska objekta koji su udaljeni svega 50-ak metara.

“Prije investicije u Stop Caffe & Club znali smo u kojem smjeru želimo ići i da nam se ne smije dogoditi da sami sebi postanemo konkurencija, pošto smo dvije godine ranije ušli u investiciju Rakhia Bara. Sada mogu reći da smo u tome i uspjeli. Svaki od ta dva bara ima jedinstvenu priču, svoju publiku i posve različit koncept. Recepet je u diferenciranosti koncepta”, istaknuo je.

Rakhia bar uskoro će biti prisutan u raznim dijelovima Hrvatske…

“Posljednjih 14 mjeseci naporno radimo na pokretanju franšize Rakhia Bara. Cijeli proces franšiziranja je u završnoj fazi te je pitanje trenutka kada izlazimo na tržište. Krojimo velike planove za izlazak na inozemno tržište, ali u prvoj fazi ćemo svakako biti orijentirani na širenje franšize prvo u Hrvatskoj.

Ono što želim naglasiti jest da je Rakhia Bar prva rakhijarnica koja se franšizira, što je iznimno velika prednost i naša najveća motivacija. Zbog njegove specijalizirane ponude, unikatnih proizvoda i originalnosti siguran sam da za takav bar ima prostora u svakom gradu.

Kroz cijeli proces zadnjih 14 mjeseci nas vodi Andrija Čolak, vlasnik franšize Surf ‘n’ Fries i njegov ured za consulting s kojim imamo izvrsnu suradnju. Uz franšizu zadnjih 6 mjeseci smo se posvetili vlastitoj proizvodnji rakija i likera te smo izbacili svoju liniju istih pod brendom „The Hogster“. Krenuli smo s distribucijom svojih rakija i likera, ali prave marketinške aktivnosti planiramo po popuštanju mjera i početku rada ugostiteljskih objekata”, otkrio je Blažević.

Nije propustio osvrnuti se i na popularni Đir po Starom gradu…

“Ideja je nastala u vrijeme kada je stari grad bio u jako derutnom stanju, prepun građevinskih radova, kada su ugostitelji u tom dijelu grada bili u jako nezavidnoj situaciji po pitanju frekvencije ljudi i dolasku gostiju, što je rezultiralo velikim padom prometa.

Sinergija četiri ugostitelja, vlasnika Garcon Bara, Stopa, Modesta i Rakhia Bara rezultirala je idejom o mogućem zajedničkom događaju, koji su potom za razradu i provedbu ideje te kreiranje brenda angažirali Mateja i mene”, rekao je Blažević za barmen.hr.

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram