Povežite se s nama

Mozaik

Reakcije na spot: “Mislim da se Rijeka želi turistički profilirati kao Černobil”

Objavljeno

na

Screenshot iz spota

Novi spot Turističke zajednice grada Rijeke, Hrvatske turističke zajednice i TD Rijeka 2020 d.o.o. na temu Europske prijestolnice kulture, poznatog hrvatskog redatelja Dalibora Matanića i produkcijske kuće Filmerija d.o.o. promoviran je ovog ponedjeljka u Art kinu.

TZ Rijeka ističe kako je spot snimljen na brojnim atraktivnim lokacijama u Rijeci i odražava simboliku Luke različitosti koju Rijeka predstavlja kao nositelj titule Europske prijestolnice kulture 2020. Redatelj Matanić poručuje kako je spot trebao poslati jednu poruku optimizma koji nas pokreće te se nada da su uspjeli u tome.

Zadovoljna je i direktorica TD Rijeka 2020 te je čestitala produkcijskom i kreativnom timu na izvrsnom filmu i poručuje da je “točno pogođeno što je Europska prijestolnica kulture i Luka različitosti.”

Na Fiuman Facebook stranici komentari na spot koji je navodno koštao oko 550.000 kuna su prilično različiti, a neke od njih prenosimo:

“Pa meni se spot sviđa (lijepo i profesionalno napravljeno), iako nemam pojma što je isti trebao predstavljati. Kada pričamo o alternativi ona ovdje nije predstavljena. Ono zbog čega sam tužan je to što od grada s toliko velikom poviješću (jedan grad u 9 država) i očitom raznolikosti u kulturi (jako puno nacionalnosti) nije predstavljeno zapravo ništa osim nekih odvratnih zgrada, lučkih kontejnera, itd. Od Luke Različitosti vidimo anoreksičnog dečkića upitne seksualnosti kako pleše balet i nekog zvončara. Mislim da se grad turistički želi profilirati poput Černobila – da turisti dolaze ne radi prirodnih ljepota i ugode življenja već radi nekakvog šoka, u našem slučaju nedostatka čistoće i brige za vlastiti grad, ničega rockerskog u gradu Rocka, ničeg alternativnog u gradu “luke različitosti”, te kulturnog u gradu europskoj prijestolnici kulture. Naravno, slobodno me demantirajte. Rado bih čuo drugo mišljenje o mojem voljenom gradu (kojeg iako često prezirem zapravo jako volim).” – Zoran Bošnjak

“Super video. Ne zaboravite da je ovaj video namijenjen za Europu, a ne za Balkance. Jer očito jedino što se kroz komentare provlači je upitna seksualnost mladog baletana… Ekipa je lijepo to odradila.” – Marko Sterpin

“Iskreno morala sam ga nekoliko puta pogledati… Previše mi je nekako sumoran i radi mi nervozu, a trebao bi biti privlačan?! Malo mi je to predstavljeno klošarski, nisu pokazali niti Trsat, Riječku uru, Stari grad. Kada ne bih poznavala grad gledanjem spota ne bi mi bio na listi “must seen”…” – Ana Gavranović

“Izvrstan spot. Grad je pozadina, a glavni likove građani koji imaju svoju osobnost. Treba imati veliko samopouzdanje i srce za živjeti svoj život. To su moji sugrađani koji oslikavaju osebujnost i duh grada.” – Lalina Dolgih

“To je sve duh našeg grada! Vizure oronulog i lijepog, postindustrijskog, alternativnog. Samo bih izbacila astronauta i konja. Umjesto toga bili bi mi draži ulični umjetnici. Staviti različite karaktere na mjesta na kojima ih nitko ne očekuje za mene ne odražava tu različitost, kao što piše u jednom od komentara, ostat će uvijek neshvaćen.” – Dejana Tepić

“Danas sam raspravljala s kolegom o tome i kaže on da kao da se nisu mogli dogovoriti što će sve staviti spot, koju različitost, pa su strpali sve. I da, zaista se slažem s time! Ne hejtam, ali ne kužim što su htjeli postići ovime. Ovo mi je više za neki glazbeni spot. Rijeka mi nije baš tako “čudna”, zapravo je vrlo normalan grad i pomalo dosadan.” – Marta Grahovac

“Spot je super. Kako i sam naslov kaže. Ali po običaju svi mi znamo samo kritizirati zato smo tu gdje jesmo!” – Hrvoje Tomičić

“Odličan spot, ali realne Rijeke nema nigdje.” – Larisa Karlić Franjković

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram