Povežite se s nama

Vijesti

Regionalna razvojna agencija otkrila cijenu videa “Move to PGŽ”

Objavljeno

na


Regionalna razvojna agencija PGŽ nedavno je objavila pokrenula kampanju “Move to PGŽ” kako bi promovirali doseljenje u naš kraj, no nakon približno 40-ak dana spomenuti video je na YouTubeu prikupio svega 33 pregleda. Nakon što smo na portalu Fiuman skrenuli pažnju javnosti na spomenutu kampanju koja barem zasad ne postiže nikakav učinak, video je pogledalo oko dvije tisuće ljudi.

U međuvremenu smo nakon 20-ak dana čekanja napokon djelomično dobili i odgovor ravnatelja Vedrana Kružića na naše pitanje koliko je koštala izrada spomenutog videa, dok nismo doznali postoji li kakav detaljniji plan za daljnji razvoj ove kampanje.

Opširni odgovor prenosimo u cijelosti bez obrade:

“Javna ustanova „Regionalna razvojna agencija Primorsko-goranske županije” akreditirani je regionalni koordinator za Primorsko-goransku županiju od 16. listopada 2018. Jedna od ključnih zadaća regionalnog koordinatora pružanje je stručne i savjetodavne pomoći u pripremi i provedbi razvojnih programa i projekata javnopravnim tijelima, JLS-ovima, javnim ustanovama s područja županije kojima su osnivači Republika Hrvatska ili županija, posebno razvojnih projekata (su)financiranih sredstvima iz strukturnih i investicijskih fondova Europske unije.

U vremenu, nešto kraćem od godinu dana, aktivno smo preuzeli ulogu koordinatora navedenih aktivnosti obavještavajući, informirajući i okupljajući zainteresirane partnere. U ovom trenutku Razvojna agencija PGŽ sa svojim partnerima sudjeluje u pripremi i provedbi projekata vrijednijih od 110 milijuna KN.

Uz pripremu projekata, Agencija postaje i ključni izvor informacija za sve naše postojeće i potencijalne partnere, a kako bismo tu ulogu kvalitetnije obavljali, uložili smo velik angažman u mrežne stranice Agencije www.prigoda.hr kako bismo istu nominirali u centralno regionalno mjesto obavještavanja te pružanja strukturiranih informacija o novostima te potencijalima financiranja iz EU fondova. Činimo PRIGODU svojim partnerima da ostvare svoje planove i želje, što dokazuje i samo ime naše agencije – PRIGODA.

Važna uloga Razvojne agencije promocija je regije, njezinih potencijala, promocija najvažnijih projekata, regionalnog gospodarstva i inovativnih pojedinaca. Regionalna agencija ulaže kontinuirane napore u podizanje kvalitete podataka, podloga i grafičkog materijala u formatu Kataloga investicija kojima se regionalni projekti predstavljaju i približavaju potencijalnim zainteresiranim ulagačima. Sa više od 100 novih fotografija, grafičkim redizajnom te dopunom podataka, Katalog investicija ažurniji je i atraktivniji i može se pregledavati na stranicama www.prigoda.hr. Web stranica prezentira gotovo 120 razvojnih, kako javnih, tako i privatnih projekata lokalnog, regionalnog, ali i nacionalnog značaja.
Živimo u kompetitivnom i globaliziranom svijetu u kojem se gradovi i regije takmiče tko će biti atraktivniji te zadržati i privuči talentirane ljude. Živimo u doba iznimne mobilnosti u kojem ljudi , poglavito mladi i stručni, putuju svijetom pronalazeći idealna mjesta za svoje karijere i svoje obitelji. Kvaliteta života postaje ključni element globalne tržišne utakmice za vještinama i znanjem. Okosnica društva znanja.

19.stoljeće nazivano je stoljećem carstava, 20.stoljeće stoljeće stoljećem država, a 21.stoljeće stoljeće je konkurentnih i pametnih regija i gradova. Regije i gradovi zamašnjaci su društvenog razvoja i gospodarskog rasta.

Regiju prvenstveno predstavljaju i čine njezini ljudi . Oni su najveći kapital , resurs jedne regije. Nikada u povijesti kvaliteta ljudi nije predstavljala važniju, konkurentnu prednost. Razvoj regije vidimo u povezivanju ključnih faktora društvenog i gospodarskog rasta, fokusom na ulaganje u inovacije, podizanje produktivnosti i konkurentnosti. Ključni čimbenik u navedenom razvoju su ljudi. Njihove kompetencije, vještine i znanja.

Povijest naše regije govori da su vrlo često ljudi koje smo privukli u regiju donijeli novu vrijednost, doprinjeli razvoju nove industrije i stvaranju društvenog bogatstva svih stanovnika.Projekt „Move To PGŽ !“, svakako naša važna aktivnosti koju predstavljamo u svim kontaktima sa partnerima, poduzetnicima, investitorima ili pojedincima s kojima RRA PGŽ kontaktira a takvih je mnogo. Osobno bilježim više od 50 godišnjih predstavljanja PGŽ i same Razvojne agencije u zemlji i inozemstvu. Snimljani materijali trajno će se koristiti na stranici www.prigoda.hr te u brojnim prezentacijama rada Agencije i naše regije u godinama pred nama.

PGŽ najrazličitija je hrvatska regija kada govorimo o prirodnim i geografskim uvjetima. Različitost obogaćuje, tvrdnja koja je bezbroj puta dokazana. Regija koju karakterizira otvorenosti i tolerantnost, visoka kvaliteta života i nadstandard na području zdravstva i školstva. Razvojna agencija doprinosi stvaranju preduvjeta transformacije naše županije kao pametne, održive i konkurentne regije.

Zadaća Prigode je predstaviti širokoj javnosti i potencijalnim investitorima Primorsko-goransku županiju kao regiju za kvalitetan i ugodan život i rad. Da ona to doista i jest, potvrđuju i izjave 12 istaknutih stanovnika naše regije koji dolaze iz različitih dijelova županije i različitih sektora: kulture, zdravstva, znanosti, gospodarstva, sporta.

Na našoj mrežnoj stranici www.prigoda.hr postepeno ćemo objavljivati svih dvanaest filmova kojima ćemo predstaviti dvanaest iznimno cijenjenih ljudi koji su pružili značajan doprinos u pozicioniranju Primorsko-goranske županije kao raznovrsne, uspješne i privlačne regije.

To su :
1. ENRICO MAROTTI
Svjetski prvak u windsurfingu
2. KATICA HAUPTFELD
Vlasnica renomirane turističke agencije Katarina Line te hrvatska poduzetnica godine (2016.)
3. Prim. VLASTA BROZIČEVIĆ, dr.med.
Osnivačica renomirane Poliklinike Terme Selce
4. Prof.dr.sc. SNJEŽANA PRIJIĆ SAMARŽIJA
Rektorica Sveučilišta u Rijeci
5. NENO BELAN
Kantautor
6. FRANJO TOLJANIĆ
Renomirani vinar, ugostitelj i hotelijer iz Vrbnika na otoku Krku
7. Doc.dr.sc. SVEN MARIČIĆ
Priznati znanstvenik, pionir 3D printa i dobitnik Državne nagrade za znanost (2018.)
8. MARINA PULIŠIĆ
Članica Upravnog odbora Jadran galenskog laboratorija, renomirane hrvatske farmaceutske tvrtke
9. ALJOŠA PAVELIN
Predsjednik uprave Brodogradilište Viktor Lenac d.d. (2016.-2019.)
10. Dr.sc. GORDANA NIKOLIĆ
Dekanica Visoke poslovne škole PAR te hrvatska poduzetnica godine (2014.)
11. Dr.sc. SANDRO BRUSICH, dr.med.
Poznati kardiolog te dobitnik priznanja Ministarstva zdravlja za izvaredni doprinos hrvatskom zdravstvenom sustavu – «Top 10» doktora RH (2015.)
12. BOJAN BILIĆ
Renomirani arhitekt i urbanist

Tih dvanaest trominutnih filmova i prezentacijski video u trajanju od pet minuta, pripremljen za potrebe predstavljanja mrežnih stranica i medijskog sadržaja Javne ustanove “Regionalna razvojna agencija Primorsko-goranske županije” održanog 19. srpnja 2019. godine u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja, svjedoče o tome da je naša županija uistinu regija koja osvaja ne samo svojim prirodnim ljepotama, već i svojim društvenim vrijednostima, otvorenošću i tolerancijom, gospodarskim potencijalom i konstantnim razvojem. Smatramo da je ovakav materijal najbolji način da domaćoj i stranoj javnosti prenesemo poruku – Preseli se u PGŽ !

Na vaše cijenjeno pitanje „kolika su ukupna novčana sredstva do sad utrošena na izradu samog videa i sl.“ dostavljam sljedeće brojke.

Snimljeno je više od 40 minuta video sadržaja, dvanaest trominutnih filmova i prezentacijski video u trajanju od pet minuta pripremljen za potrebe predstavljanja mrežnih stranica i medijskog sadržaja Javne ustanove “Regionalna razvojna agencija Primorsko-goranske županije” održanog 19. srpnja 2019. godine u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja, koje namjeravamo koristiti i objavljivati sa ciljem prezentacije Agencije i PGŽ koristiti na našim stranicama.

Za novinarsku pripremu, vođenje intervjua, pripremu tekstova za objavu, setove fotografija sa svakog snimanja, samo snimanje intervjua sa 12 osoba, te video montažu, plaćeno je 1550 KN po video uratku. Ukupna cijena izrade video uradaka u trajanju 40 minuta, 10 novinarskih tekstova s predstavljanjem osoba te 120 profesionalnih fotografija iznosi 20.200 KN.

Smatramo nužnim podići razinu multimedijskog sadržaja na mrežnim stranicama Razvojne agencije te smatramo da ćemo u budućnosti s regionalnim parnerima pokrenuti niz sličnih projekata sa ciljem promocije regije.

Svi objavljeni materijali iz ovog projekta na našim stranicama slobodni su za korištenje u medijima, a korišteni su te će se i nadalje koristiti u prezentacijama Primorsko-goranske županije prema domaćoj i stranoj javnosti, zainteresiranim poduzetnicima i u drugim prigodama”, stoji u odgovoru ravnatelja RRA Vedrana Kružića.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram