Povežite se s nama

Biznis

Rekordna turistička godina u Rijeci

Objavljeno

na



Grad Rijeka je i u 2014. godini nastavio s pozitivnim trendovima u turističkom prometu. Rekordna godine riječkog turističkog prometa zaključena s ukupnim povećanjem od 19% turističkog prometa dolazaka i noćenja. Time se Rijeka svrstala uz vodeće destinacije Hrvatske koje su ostvarile pozitivne i rekordne rezultate.

Tako je na području grada Rijeke ostvareno povećanje od 19% dolazaka odnosno 90.717 gostiju. Strani su turisti ostvarili povećanje dolazaka od 19% i sudjeluju u ukupnim dolascima u iznosu od 77%. Domaći gosti zadržali su pozitivni trend rasta i ostvareno je povećanje od 20% i u ukupnim dolascima sudjeluju s 23%.

Na području grada u funkciji su četiri hotela, jedno prenoćište, trinaest hostela, jedno studentsko naselje, preko 100 privatnih iznajmljivača te jedan kamp, a zajednički su ostvarili turistički promet od 173.549 noćenja, što je 19% više u odnosu na isto razdoblje 2013. godine. Strani su turisti ostvarili povećanje noćenja od 17% i sudjeluju u ukupnim noćenjima u iznosu od 76%. Domaći gosti zadržali su pozitivni trend rasta i ostvareno je povećanje od 23% i u ukupnim noćenjima sudjeluju s 24%.

Rekordna godina je rezultat zajedničkih aktivnosti svih subjekata koje se provode s ciljem unapređenja cjelokupne ponude, a dostupna je našim gostima koji borave u destinaciji, kako u smještajnim objektima, tako i na brojnim jednodnevnim izletima. Brojne aktivnosti provode se zajednički sa subjektima koji su direktno ili indirektno uključeni u cjelokupnu ponudu, sustavom turističkih zajednica te s Gradom Rijekom. Posebno valja napomenuti aktivnosti koje su provedene u sklopu projekta Hrvatska 365 u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Opatije.

U prosincu je dodatno pojačana promocija programa u sklopu Rijeka Adventa te je tim aktivnostima ostvaren turistički promet od 7.426 noćenja, što je 36% više u odnosu na prosinac 2013. godine na području grada Rijeke.

Rekordna godina zaključena je i na širem riječkom području koje je ostvarilo 10.791 noćenja u prosincu, te time postala druga najposjećenija subregija na Kvarneru u prosincu.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Marketing
Marketing

Facebook

Instagram