Povežite se s nama

Vijesti

Riječani se u velikom broju odazvali akciji “Živjeti zdravo”

Objavljeno

na



Akcija Hodanjem do zdravlja kojoj se odazvao veliki brojne Riječana održana je danas na Molo longu. Cilj ove akcije kojoj su se pridružili i ministar Siniša Varga, zamjenik gradonačelnika Miroslav Matešić, ravnatelj KBC Rijeka Davor Štimac i mnogi drugi poznati sugrađa je prevencija kardiovaskularnih bolesti promicanjem zdrave prehrane i hodanja kao tjelesne aktivnosti.

Akciju Hodanjem do zdravlja organiziraju Ministarstvo zdravlja, Hrvatski zavod za javno zdravstvo i županijski zavod za javno zdravstvo. Velik broj naših sugrađana odazvao se akciji prevencije kardiovaskularnih bolesti. U šetnju na potezu Bazarigov prolaz – Molo longo priključili su se mnogi, od čitavih obitelji sa članovima svih uzrasta uključujući i četveronožne kućne ljubimce, djeca iz osnovnih škola i dječjih vrtića, planinari, rekreativci svih dobi i uzrasta.

Na štandovima ispred Terminala na početku lukobrana dijeljene su edukativne brošure, mjerila  visina krvnoga tlaka, šećera u krvi, izvođena je i demonstracija pružanja prve pomoći, a za sve sudionike vrijedni volonteri Crnevog križa dijelili su topli čaj. Izvrstan čaj mogao se dobiti na štandu udruge Zdravi život.  Cilj ovakvih akcija je učiniti hodanje redovitom tjelesnom aktivnošću. Sudeći po velikom broju učesnika, organizatori su u potpunosti uspjeli u namjeri da promoviraju hodanje na ovoj popularnoj riječkoj šetnici – Molo longo.

Prije same akcije, na prostoru ispred zgrade Terminala i postavljenih štandova održani su kraći pozdravni govori predstavnika institucija uključenih u ovu akciju. U ime Nastavnog zavoda za javno zdravstvo učesnike je pozdravio  dr.sc. Željko Linšak, u ime Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo doc. dr. sc. Ranko Stevanović, u ime Županije Đulija Malatestinić, a u ime Grada  Rijeke Miroslav Matešić, zamjenik gradonačelnika.

Matešić je kazao  kako Grad Rijeka već niz godina aktivno djeluje kao organizator ili suorganizator brojnih javno-zdravstvenih kampanja koje potiču zdrav način života i odgovoran odnos prema vlastitom zdravlju, a u tom sklopu hodanje, pješačenje, tjelovježba predstavljaju temelj. “Iznimno je važno takvu poruku prenijeti svim generacijama naših sugrađana, od vrtića do treće životne dobi”, rekao je Matešić.

Grad Rijeka

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Marketing
Marketing

Facebook

Instagram