Povežite se s nama


Krajem ožujka na Fiuman-hr-u smo izvijestili o riječkom timu koji je putem platforme Indiegogo skupljao novac za pokretanje svog zanimljivog proizvoda Vito & Flora, a sad sa zadovoljstvom javljaju kako su to i uspjeli.

Inovativni hrvatski proizvod, poznat pod nazivom Vito & Flora, uspio ostvariti svoj cilj putem platforme za zajedničko financiranje „Indiegogo“. Ovo je samo još jedna u nizu potvrda kompaniji Biocrystal® Technologies iz Rijeke i samom brandu Biocrystal® čije su inovativnost i efikasnost prepoznate diljem svijeta. Prije samog kraja kampanje ostvaren je cilj te su prikupljena sva tražena sredstva i masovnija proizvodnja jedinstvenog Biocrystal® energizatora za biljke, proizvoda koji će staviti točku na umjetno tretiranje biljaka kemijskim preparatima, može početi.

Tijekom trajanja kampanje, projekt „Vito & Flora“ imao je više od 15 000 jedinstvenih posjeta, privukla značajan broj svjetskih i domaćih medija. Samo neki od onih koji su izvještavali o Vitu i Flori su, među domaćim medijima: HTV (emisija Eko zona), Jutarnji list, Novi list, Lider press, Poslovni dnevnik, Ljepota & Zdravlje, Living magazin, Wall.hr, Agro klub, Women in Adria, Fiuman, Teklić i mnogi drugi… U stranim medijima, priču o Vitu i Flori prenijeli su: International Business Times, Daily Herald, Wallstreet.com, The Global Tribune te New York Cronicle. Među radio i TV postajama koje su Vita i Floru ocijenile kao „Inovativni proizvod koji stavlja točku na eru kemijskih aditiva“ su News Chanel 9 abc, Fox23 news, CBS 47, Keloland television ali i brojne druge postaje.

Kako je ostalo još malo vremena do kraja kampanje, važno je nagovijestiti da će sva dodatna prikupljena sredstva biti uložena u personalizaciju Vita & Flore, točnije prilagođavanje njihovog trenutačnog izgleda različitim tržištima i namjenama. Tako ćete u Hrvatskoj ovaj simpatični par moći naći u dresu Hrvatske nogometne reprezentacije, u mornarskim majicama, i slično… Svakako, i druge ideje su dobrodošle.