Povežite se s nama

Fiuman Plus

Riječki dizajn potpisuje franšizu pića koja se širi Arapskim poluotokom

Objavljeno

na



Dizajn s hrvatskim potpisom odnedavno se širi sektorom hrane i pića na Bliskom istoku: od Kuvajta preko Katara do Bahraina, te uskoro i Saudijske Arabije. Naime,Riječanka i vlasnica studija Zambelli Brand Design, Anja Zambelli Čolak, autorica je vizualnog identiteta za mladi franšizni lanac neobičnih pića – Bora Bora iz Kuvajta –kojem je izradila kompletnu brending strategiju, navodi se u priopćenju koje prenosimo.

– Vjerujemo da je snažan vizualan identitet gotovo jednako važan kao i proizvodi kojeprodajemo. Zambelli Brand Design nas je odlično usmjerio u razumijevanju naše publike, pomogao nam unaprijediti iskustvo kupaca te kreirao naše standarde u dizajnu i opremi, kazao je osnivač Bora Bora franšize, Abdullah Almudhaf.

Inače, priča o zanimljivom konceptu Bora Bore započela je gotovo slučajno, kada je uneobaveznom razgovoru mladih Kuvajtskih poduzetnika prepoznat novi potencijal naarapskom tržištu. Ideja se temelji na dvije velike tradicije Bliskog istoka: juicebarovima s prirodnim voćnim sokovima te velikoj strasti prema slatkišima. Bora Bora je spojila te dvije stvari u novu ponudu s potpuno otkačenim napicima u svimzamislivim bojama i okusima, te uz dodatke kao što su gumeni bomboni, lizaljke,čokolada, pa čak i kokice. U kratkom roku, Bora Bora je eksplodirala na tržištu kao nova Instagram atrakcija, prvenstveno među mladima u potrazi za novim iskustvima.

– Anjin studio je pružio uslugu na svjetskom nivou te pripremio naš brend za daljnješirenje na tržištu, tako da smo našu franšizu mogli predstaviti u najboljem svjetlu u trirazličite zemlje. Naš novi brand ulijeva povjerenje i podjednako privlači i kupce i investitore, dodao je Almudhaf.

Projekt Bora Bore ipak nije prvi put da je neki Anjin brend otputovao u bijeli svijet. Kreirala je vizualni identitet i za najpoznatiju hrvatsku franšizu – Surf’n’Fries – još jedan riječki proizvod koji je već poznat po svom internacionalnom uspjehu. U domaćim granicama njezine se radove prepoznaje kroz brending zvučnih imenapoput HNK Rijeke, Franele, Doma zdravlja Primorsko-Goranske županije, Pika, Kishe,restorana JIST i Barbieri’s, te mnoge druge.

– Da bi se razvio lanac objekata koji uvijek nudi isto iskustvo proizvoda i usluga,ugovaratelji franšize moraju slijediti niz pravila u poslovanju, gdje je vizualni identitetnjegov središnji dio. Svaki detalj mora biti dosljedan i to je za nas dizajnere poseban izazov. Veseli nas što se sada polako javljaju i drugi franšizeri s Arapskog, jer se radi odrugačijem kulturološkom okruženju koje je uvijek zanimljivo otkrivati, zaključila je Zambelli Čolak.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram