Povežite se s nama

Vijesti

SDP u sve većim problemima zbog Energa

Objavljeno

na



Prosvjed koji je ovog petka po izrazito vjetorivotom i hladnom vremenu ispred uprave Energa u ulici Dolac okupio oko 500 građana možda bi na kraju i mogao uspjeti u svom cilju.

Podrška prosvjednicima koje je organizirala udruga Protiv skupog Energa stiže sa svih strana, a mnoge je iznenadilo to što je na stranu prosvjednika odlučila stati i riječka podružnica Hrvatske narodne stranke, koja je inače dio vladajuće koalicije u ovom gradu. SDP tako ostaje polako usamljen u zagovaranju viših cijena grijanja u Rijeci koje su stupile na snagu još u prosincu prošle godine te time mnoge građane dovele u probleme zbog znatno viših troškova režija.

“Hrvatska narodna stranka – podružnica Rijeka u potpunosti podržava prosvjed građana Rijeke zbog 35%-tnog povećanja usluga toplinske energije. Činjenica da građani Rijeke plaćaju najskuplju cijenu toplinske energije u Republici Hrvatskoj govori sama za sebe. Zdrav razum govori da je nevjerojatno i neprihvatljivo da su troškovi grijanja prosječnog stana u primorskom gradu s umjerenom klimom poput Rijeke veći od onih u gradovima s kontinentalnom klimom poput Zagreba, Varaždina, Slavonskog broda ili Vukovara.”

“Problem Energa, koji je eskalirao prosvjedom naših opravdano nezadovoljnih sugrađana, samo je odraz izostanka restrukturiranja tog poduzeća i njegova prilagođavanja tržišnom poslovanju. Odgovornost je na Upravi društva koja je svjesno ili zbog neznanja ili nerazumijevanja uvjeta i okolnosti u kojima posluje rješavala problematiku likvidnosti sustavnim podizanjem cijena ne uvažavajući temeljne postavke tržišnog poslovanja. Podizanje cijena može biti opravdano tek nakon što su iscrpljene sve mogućnosti koje Uprava društva ima na raspolaganju, uvažavajući pri tome i socijalne aspekte svih svojih poteza. Ne podržavamo takav način poslovnog promišljanja niti smijemo dozvoliti da se jedan dio naših sugrađana nađe u tako bezizlaznoj situaciji. Naime građani Rijeke nisu sukreatori poslovne politike Energa koji je u posljednjih nekoliko godina izgubio nekoliko vrlo važnih klijenata te se nastali gubitci poslovanja nikako ne smiju sanirati pražnjenjem njihovih računa.”

“Problem nije nastao samo posljednjim (iako neopravdano drastičnim) poskupljenjem, već je on i rezultat višegodišnjeg ignoriranja uprave Energa prema učestalim prijavama i podnescima građana. Pri tome se posebno moraju naglasiti problemi građana koji su na svoje radijatore ugradili tzv. toplinske razdjelnike te pri tome umjesto nižih imaju veće troškove grijanja, problemi koji nastaju prilikom pokušaja izlaska iz mreže Energa, izuzetno visoki paušal koji ima sve odlike „parafiskalnog nameta“ i sl. Poskupljenje usluga i „odnos“ prema korisnicima usluga Energa opravdano je rezultirao nezadovoljstvom građana Rijeke.”

“Smatramo, a na tome ćemo i inzistirati putem svojih vijećnika, kako Energo treba hitno iznijeti detaljne analize financijskih rezultata, prihoda, troškova, imovine, financijske situacije, djelatnika i funkcija, kao i aktivne prijedloge za prevladavanje krizne situacije koja je prisutna, a koji moraju rezultirati hitnim vraćanjem cijene grijanja na razinu prije posljednjega poskupljenja”, poručili su iz riječkog HNS-a.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram