Povežite se s nama

Mozaik

Tradicionalnom gradonačelnikovom zdravicom i kupanjem započela 2020. u Opatiji

Objavljeno

na


Tradicionalnom novogodišnjom zdravicom na terasi hotela Kvarner, u srijedu, 1. siječnja točno u 12 sati, Opatija je svojim gostima zaželjela sretnu Novu godinu i zahvalila im što su upravo Kraljicu Jadrana izabrali za doček 2020. godine. 

Na deset jezika, prigodnu čestitku gostima uputili su gradonačelnik Grada Opatije gdin Ivo Dujmić, direktorica TZG Opatija gđa Suzi Petričić, počasna građanka Grada Opatija gđa Liu Pilato Liying te turistički vodiči. Zajedno s brojnim posjetiteljima nazdravili su pjenušcem iz čaša s ugraviranim poznatim opatijskim motivom – Djevojkom s galebom, koje su gostima ostale na poklon kao jedinstveni suvenir i sjećanje na novogodišnji provod u Opatiji.

Puhački orkestar Lovran izveo je klasični božićno-novogodišnji repertoar, a nakon zdravice, druženje se nastavilo ispred Umjetničkog paviljona Juraj Šporer uz Dino Antonić Trio. 

Novogodišnju čestitku Opatijcima i svim posjetiteljima Kraljice Jadrana uputili su i Opatijski kukali te njihovi gosti, na svoj već poznat način – u 13 sati okupili su se na plaži Slatina, službeno otvorili sezonu kupanja te iz morskih valova ispred kipa Djevojke s galebom nazdravili Novoj godini. 

Za novogodišnje blagdane u Opatiji je otvoreno 27 hotela, u kojima je novu 2020. dočekalo oko 4.500 gostiju. Najviše gostiju stiglo je iz Austrije, a slijede domaći gosti te gosti iz Italije, Slovenije i Njemačke. Njima svakako treba pridodati tisuće posjetitelja iz okolnih gradova, županija i država. Tijekom božićno novogodišnjih blagdana Opatiju je do sada posjetilo 10.500 gostiju koji su ostvarili 30.000 noćenja što je za 6 % više nego u istom razdoblju prošle godine, dok je tijekom prosinca Opatiju posjetilo više od 17.500 gostiju koji su ostvarili 43.300 noćenja što je za 5% više nego u prosincu prošle godine. U 2019. godini Opatija je ostvarila rekordan rezultat po broju dolazaka i noćenja, čak 422.000 gostiju je posjetilo Opatiju (4% više nego 2018.), a ostvarili su gotovo 1.280.000 noćenja (2% više nego u 2018.).

Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram