Povežite se s nama

Vijesti

Treba li rotor Rujevica pretvoriti u sigurniji “turbo rotor”?

Objavljeno

na


Prometne nesreće na rotoru Rujevica kod hipermarketa Interspara gotovo da se događaju na svakodnevnoj razini, a to je potaknuo gradskog vijećnika Duška Milovanovića da još jednom o spomenutom dijelu prometnice postavi pitanje gradonačelniku Vojku Obersnelu te ponovno sugerira drugu fazu realizacije tog kružnog toka i njegovo pretvaranje u sigurniji tzv. “turbo rotor”.

“Činjenica je da nedavna korekcija istoga od strane Hrvatskih cesta nije urodila plodom. Činjenica je i da do nesreća dolazi radi ne poštivanja prometnih propisa, međutim radi toga su ugroženi i oni vozači koji poštuju prometne propise.

Na moje vijećničko pitanje od 13. 03. 2018. godine dobio sam Vaš odgovor da je Rijeka promet po narudžbi Hrvatskih cesta izradio dvije varijante korekcije kružnog raskrižja, od kojih su Hrvatske ceste odlučile primijeniti varijantu klasičnoga raskrižja s dva prometna traka. Druga varijanta, koja nije primijenjena i predviđena je za drugu fazu realizacije, je turbo kružno raskrižje koje zbog manjeg broja konfliktnih točaka povećava sigurnost sudionika u prometu, ali i protočnost samog raskrižja.

Tada sam u sklopu svojega pitanja i predložio predmetno rješenje (turbo raskrižje). Svjestan sam činjenice da se radi o prometnici koja nije u nadležnosti Grada Rijeke, ali kako istu prometnicu koristi i veliki broj građana Rijeke, zanima me da li grad može izvršiti pritisak na Hrvatske ceste kako bi se navedena druga faza realizacije ubrzala, odnosno izvela već ove godine, a sve u cilju povećanja sigurnosti korištenja iste i prevencije prometnih nesreća i sa težim posljedicama”, postavio je Milovanović pitanje gradonačelniku koji je uskoro i odgovorio.

“Prema informacijama koje sam dobio iz Rijeka prometa d.d., čiji su djelatnici u više navrata kontaktirali Hrvatske ceste d.o.o., obaviješten sam da su Hrvatske ceste obavile korekciju horizontalne signalizacije na kružnom raskrižju Rujevica, spoj državne ceste DC 427 – A7 i nerazvrstane ceste. Sve navedeno obavljeno je u dogovoru s predstavnikom Ministarstva unutarnjih poslova Policijske uprave primorsko-goranske te predstavnicima Grada Rijeke. Korekcija je provedena na način da je prometna signalizacija označena kao klasično dvotračno kružno raskrižje. Ta je opcija odabrana je s obzirom da na području Grada Rijeke već postoji već tako obilježeno kružno raskrižje Škurinje.

Prometna signalizacija i oprema postavljena je sukladno Pravilniku o prometnim znakovima, signalizaciji i opremi na cestama, odnosno projektu izrađenom po Rijeka prometu d.d. iz kolovoza 2017. godine.

Hrvatske ceste d.o.o. od strane Ministarstva unutarnjih poslova, nakon obavljene izmjene, nisu zaprimile dojave vezane za opasne situacije na ovom raskrižju. Između ostalog, u Hrvatskim cestama ističu da su, ukoliko to bude potrebno, spremni za pronalaženje boljih rješenja, u suglasnosti s predstavnicima Grada Rijeke i MUP-a”, poručuje Obersnel.

Marketing
Marketing

Facebook