Povežite se s nama

Vijesti

Turistički bus u kvaru u srcu sezone, ove godine prodano karata za 4.400 kuna

Objavljeno

na


Riječani ga znaju, a turisti su možda sa sobom odnijeli i sjećanje na riječki turistički autobus, onaj na kat, veselo oslikan šarenim motivima riječkog slikara Voje Radoičića. Budući da ga ovoga ljeta više nema na riječkim ni opatijskim prometnicama, a srce je sezone, dakle turističkog autobusa nema u srcu turističke sezone, sve je izvjesnije da ga se i Riječani sve manje sjećaju, piše Novi list.

Kako kažu u riječkom Autotroleju, riječ je o trenutačnoj situaciji i nema govora o tome da tuRistički autobus više neće prometovati riječkim i opatijskim prometnicama.

– Autobus nije u funkciji zbog kvara na vozilu, ali će u skoro vrijeme biti popravljen i pušten u promet. Svi korisnici ovog jedinstvenog autobusa na vrijeme će biti obaviješteni o njegovu puštanju u promet putem web stranice KD-a Autotrolej i putem medija – poručuju iz Autotroleja.

E, sad, što će im taj trošak, čude se mnogi Riječani.

– Što se tiče isplativosti tuRističkog autobusa, u prvom redu treba naglasiti da primarni cilj ovog autobusa nije ostvarivanje profita, već omogućavanje turistima, kojih je iz godine u godinu sve više u našem gradu, da na jedan drukčiji način dožive ovaj grad, njegove znamenitosti i povijest. Riječ je o turistima koji su u Rijeci na proputovanju i koji u pravilu u Rijeci borave nekoliko dana i koji vožnjom tuRističkim autobusom imaju mogućnost upoznati ljepote ovog grada, posjetiti Trsat kao i Opatiju te dobiti jedan zanimljiv i jedinstven pogled na ova dva grada. Također, autobus je namijenjen i našim sugrađanima koji vožnjom autobusom imaju mogućnost otkriti do sada neviđene detalje gradova u kojima žive.

Isto tako, treba naglasiti da autobus vozi tijekom cijele godine, a ne samo tijekom ljetne sezone. Naime, tijekom ljetne sezone, autobus vozi prema voznom redu i ustaljenom trasom, dok se tijekom ostatka godine koristi za najam. Zanimljiv je i atraktivan studijskim grupama koje učestalo posjećuju Rijeku, kao i mnogim kulturnim i sportskim djelatnicima koji sve češće upravo u Rijeci organiziraju brojne stručne simpozije i sportske manifestacije, kažu u Autotroleju.

Pa i to da je autobus, primjerice, tijekom 2013. godine bio iznajmljen 39 puta te je ostvaren prihod od 30.761,25 kuna, tijekom 2014. godine u najmu je bio 28 puta te je ostvaren prihod u iznosu od 25.250,00 kuna. Tijekom 2015. godine autobus je iznajmljen 39 puta i ostvaren je prihod u iznosu od 33.220,63 kuna, dok je u 2016. godini u najmu bio 26 puta, što je vrijedno 19.773,50 kuna. Tijekom prošle godine, tuRistički autobus iznajmljen je bio 16 puta u periodu van njegove ljetne rute te je ostvaren prihod od 20.278,70 kuna.

– Autobus je bio u funkciji tijekom cijele sezone tako da je u razdobljima izvan turističke sezone imao prihode od najma, a tijekom turističke sezone autobus je vozio po voznom redu i imao prihode od prodanih karata. Tijekom 2013. godine prodano je 1.646 karata i ostvaren je prihod u iznosu od 78.990,49 kuna, dok su godinu dana kasnije prodane 1.774 karte i ostvaren prihod od 83.122,19 kuna. Tijekom 2015. godine prodano je ukupno 1.463 karata i ostvaren je prihod od 68.598,90 kuna. U 2016. godini prodano je karata u vrijednosti od 63.300,00 kuna, dok je tijekom prethodne godine prodano karata u vrijednosti od 66.980,00 kuna – kažu nam u Autotroleju.

– Kad je riječ o tekućoj godini, do početka ljetne sezone, autobus je iznajmljen 12 puta u ukupnom iznosu od 10.580,00 kuna, ali je unatoč tome što je vozilo u kvaru, na početku ljetne sezone prodano karata u vrijednosti od 4.440 kuna. Troškovi održavanja na godišnjoj razini variraju ovisno o opsežnosti održavanja i nužnim popravcima. Registracija, cestarina, godišnji tehnički pregled i osiguranje stoje oko 18 tisuća kuna, dok plaća vozača ne ide na konto TuRističkog autobusa, već KD-a Autotrolej, s obzirom na to da vožnju obavljaju vozači zaposleni u Autotroleju, koji ujedno voze i na drugim linijama. Od 2016. godine za tuRistički autobus osmišljene su nove vrste karata, odnosno karte koje vrijede 24, 28 i 72 sata, a korisnici ih mogu koristiti i na svim linijama KD-a Autotrolej. Ovakav paket usluge itekako je dobro prihvaćen od strane turista – kažu u Autotroleju za Novi list.

Marketing
Marketing

Facebook