U Opatiji tijekom 2016. godine ostvareno 1,2 milijuna noćenja

advent-sporer-opatija

Tijekom 2016. godine u Opatiji je boravilo 395.767 gostiju, koji su ostvarili 1.197.197 noćenja, što je 1% više dolazaka i 3% više noćenja u odnosu na 2015. i najbolji rezultat turističkog prometa Opatije od osamostaljenja Republike Hrvatske.

U 2016. godini prema ostvarenom turističkom prometu tradicionalno su najuspješniji bili srpanj i kolovoz tijekom kojih je ostvareno 37% ukupno ostvarenih noćenja. Posebno, pak, veseli što su odlični rezultati ostvareni u posezoni (razdoblje rujan-prosinac 2016.) s povećanjem broja noćenja za 7%.

Top listu najjačih tržišta 2016. godine predvode gosti iz Austrije koji su ostvarili 64.680 dolazaka (18% više nego lani) i 227.587 noćenja (14% više nego lani), slijede na drugom mjestu gosti iz Njemačke s porastom broja dolazaka i noćenja od 4% (37.937 dolazaka i 187.254 noćenja). Na trećem mjestu su domaći gosti koji su ostvarili isti broj dolazaka i povećanje noćenja od 2% (61.731 dolazaka i 139.956 noćenja), slijede gosti iz Italije s 6% manje dolazaka i 3% manje noćenja (38.439 dolazaka i 97.302 noćenja). Na petom i šestom mjestu značajan porast turističkog prometa zabilježen je s mađarskog tržišta i to u dolascima za 9% i u noćenjima od čak 18%, te slovenskog tržišta u dolascima za 9 i u noćenjima za 6%.

U strukturi noćenja, prema vrsti smještaja, najveći broj noćenja i to 81% ostvareno je u hotelima (964.642 noćenja; 2% manje), u privatnom smještaju 18% (220.279 noćenja; 18% više), a slijede s manjim udjelom nekomercijalni kapaciteti (inozemni i domaći vlasnici kuća za odmor).

Prema dobnoj strukturi u 2016. g. najviše je turista bilo u dobi od 41 do 60 godina, i u toj dobnoj skupini ostvaren je porast broja turista od 4% u odnosu na prethodnu godinu. Pad noćenja zabilježen je samo kod turista dobne skupine iznad 60 godina (-7%), a najveće poraste bilježe dobne skupne do 12 godina s porastom od 16% i dobna skupina od 19 do 30 godina s porastom od 15% u odnosu na prethodnu godinu.