Povežite se s nama

Mozaik

U srijedu se u Lovranu predstavljaju programski pravci Rijeke 2020 – EPK

Objavljeno

na




U sklopu Dana općine Lovran, ove srijede 24. travnja 2019.g. u 17 sati, u galeriji Laurus u Lovranu održat će se program “LOVRAN 2020 – EPK i mi”. Tom prigodom predstavit će se programski pravci Rijeke 2020 – Europske prijestolnice kulture 27 susjedstava i Lungomare te njihove aktivnosti koje se provode na području Općine Lovran.

U predstavljanju će sudjelovati Maja Pratengrazer i Matija Kezele, ispred programskog pravca 27 susjedstava te Marta Glažar, ispred programskog pravca Lungomare. Tu će biti i Toni Družeta, zamjenik načelnika Općine Lovran, zatim Marko Žele, predsjednik Udruge Interva, koji će govoriti o iskustvima susjedstva Lovran  te umjetnik Davor Sanvincenti koji će ovom prilikom predstaviti svoje ideje za umjetničku instalaciju koju stvara u sklopu PP-a Lungomare, a koja će se nalaziti u Lovranskoj Dragi.

U Programski pravac 27 susjedstava Rijeke 2020 – Europske prijestolnice kulture ravnomjerno su uključena sva područja Primorsko-goranske županije: otoci, obala, zaleđe, gorje te grad Rijeka. Odabrani kvartovi, gradovi, mjesta, sela ili drugi prostori ostvaruju međunarodne suradnje sa 27 europskih susjedstava. Ovaj Programski pravac pruža višestruke mogućnosti za praksu razmjene koja se proteže diljem čitave Europske unije, pri čemu se stvaraju neformalne mreže kulturnih aktivnosti, koje će potrajati i nakon 2020. godine. Cilj je Programskog pravca 27 susjedstava osnaživanje lokalnih zajednica kroz jačanje ljudskih potencijala, razvijanje međuljudskih odnosa, organiziranje kulturnih aktivnosti i povećanje kulturnih sadržaja. 

Programski pravac Lungomare postavit će trajne umjetničke radove na 10 mjesta na području Kvarnera: u Brseču, Lovranskoj Dragi, Volosku, na riječkoj plaži Grčevo, na riječkoj Ribarnici, u Kostreni, Crikvenici, Loparu na Rabu, kod Baške na otoku Krku i na Malom Lošinju. Svi umjetnički radovi tiču se određenih specifičnosti i posebnosti samog mjesta u kojem se postavljaju. Ideja vodilja bila je koncentrirati se na posebnost koja je lokalnom stanovništvu važna, koju upravo oni osjećaju aktualnom i bitnom, a koja u određenoj mjeri povezuje i baštinu i sadašnji trenutak. U konačnici, nastat će svojevrsni kulturno-turistički put Kvarnerom s vjerodostojnim pričama svakog pojedinog mjesta, pričama koje je ispričalo samo stanovništvo i o kojima se, upravo zbog toga, na svakom koraku može doznati još i više.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram