Povežite se s nama

Fiuman Plus

Velika 25. obljetnica kalendara Riječki dečki, a evo i priče o ekipi koja ga je ove godine stvarala

Objavljeno

na

Marta Damijani, Afrodita Lekaj i Ana Rendić na snimanju s Oskarom Amančićom



Prema numerologiji broj 25 ukazuje na lijepu budućnost (kojoj se svi nadamo nakon ovog teškog perioda) i smatra se da donosi sreću nakon napornog rada. Ovo zasigurno ne može biti loš znak jer humanitarni kalendar Riječki dečki slavi svoj 25. rođendan! I ove godine sav prikupljeni prihod od prodaje kalendara donira se Zavodu za hematologiju, onkologiju i kliničku genetiku Klinike za pedijatriju KBC Rijeka. No, kalendar Riječki dečki za 2021.godinu, čiji je autor fotografije istaknuti riječki fotograf mlađe generacije Nel Pavletić, ove godinu ima intrigantnu temu. U znaku jednog broja!

Naime, budući da je prvi kalendar izašao 1996. godine, tema su kalendara 25-godišnjaci.  Sudionici kalendara su dečki koji su rođeni 1996. godine i bili male bebe upravo onda kada je Libra na čelu s kreativnom direktoricom Dunjom Pavešić pokrenula prvo izdanje kalendara. Dečki koji krase kalendar različitih su zanimanja, hobija, osobnosti. Mladi i ambiciozni, a u ulozi modela našli su se sljedeći 25-godišnjaci: Carlo Bilen, Dorian Tokmadžić, Filip Frančišković, Borna Magaš, Mateo Jurčić, Giuseppe Amura, Diego Devčić, Dario Ćoso, Oskar Amančić, Dario Nedić, Luka Goleš i Roko Gatara.

Ujedno, jednako mladi i ambiciozni su i oni koji su radili na kalendaru, a bez čijeg truda i kreativnosti kalendara zasigurno ne bi bilo. Oni su: Ana Rendić, Marta Damijani, Afrodita Lekaj i Dino Kos. 

Ana Rendić 25-godišnja je djevojka iz Kostrene. Završila je Marketing na Ekonomskom fakultetu u Rijeci, a u slobodno vrijeme voli šetati sa svojim psom, družiti se s prijateljima, čitati i gledati filmove. Strast joj je i keramika koja je opušta i pruža joj priliku da bude kreativna.

Marta Damijani rođena je u Rijeci 1995. godine te je završila Pravni fakultet. Slobodno vrijeme provodi sa svoja dva psa i mačkom, voli kuhati i do sada nije sudjelovala u kreativnim projektima kao što je nastajanje kalendara Riječki dečki, ali se je u svemu više nego odlično snašla.  

26-godišnja Afrodita Lekaj završila je Trgovačku i tekstilnu školu u Rijeci nakon koje joj hobi šminkanja prerastao u posao. Afrodita je imala priliku raditi na video spotovima i tu su se promijenili njezini prioriteti te se usmjerila u produkciju različitog sadržaja kroz različite medije. U slobodno vrijeme šiva, crta, izrađuje kolaže, fotografira i  na dobrom je putu da jednog dana svoju kreativnost i hobi pretvori u posao.

Dino Kos kreativni je 28-godišnjak, koji se uz video montažu bavi pisanjem scenarija i režijom. Do sada je režirao i napisao jedan dugometražni film, koji je nastao u suradnji sa Studentskim kulturnim centrom Rijeka, tri kratkometražna filma te šest video spotova. S kolegicom Afroditom planira otvoriti obrt za video produkciju, čiji bi primarni fokus bio kreacija novih i zanimljivih video uradaka kroz nove i svježe priče.

Ana, Marta, Afrodita i Dino podijelili su s nama dojmove sa snimanja.

Koja je bila vaša uloga u radu na kalendaru Riječki dečki 2021. i kako je bilo raditi na ovom humanitarnom projektu?

Ana Rendić: Na ovogodišnjem kalendaru imala sam ulogu casting menadžerice i organizatorice snimanja. Sudjelovanje na ovom humanitarnom projektu bilo mi je veliko iskustvo te sam uživala u svakom trenutku stvaranja. Zbog situacije s korona virusom, imali smo dosta izazova, ali uz dobru volju i odličnu ekipu sve je ispalo i bolje od planiranog.

Marta Damijani: Bila sam zadužena za styling. Moram reći da smo Ana, Afrodita i ja zajedno radile na svemu, od izbora dečkiju do priče za stilski izgled svakoga od njih. S obzirom da je tema bila vezana uz 25 godina, odnosno devedesete, htjeli smo svakoga od njih odjenuti u nešto što je bilo karakteristično za te godine. Tako imamo Oskara kao punkera ili Roka kao šminkera s crnim kožnim sakoom. Završila sam pravo i dok tražim posao u struci, prihvatila sam Aninu ponudu da joj pomognem u ovom projektu. Bilo mi je zanimljivo jer nikad nisam radila nešto slično, a u isto vrijeme zanimalo me kako izgleda svijet iza kamere i kako teče cjelokupna izrada jednog takvog projekta.

Afrodita Lekaj: Imala sam ulogu šminkerice i snimala sam video sadržaj. Prvi put sam imala priliku sudjelovati u izradi kalendara i to u društvu dragih prijatelja koji su bili dio tima. Svakako nam nije nedostajalo kreativnih ideja i rješenja. Stvorila sam i neka nova poznanstva, a riječki dečki su svakako unijeli dobru atmosferu na set. Drago mi je da sam stekla novo iskustvo te svojim radom doprinijela ovoj humanitarnoj akciji.

Dino Kos: Moja uloga u radu na kalendaru Riječki dečki bila je snimanje video sadržaja i video montaža. Rad na kalendaru bilo je lijepo iskustvo s novim ljudima i idejama kroz zabavan i kreativan proces. 

Što vam je bilo najizazovnije, a što vas se najviše dojmilo u radu na kalendaru?

Ana Rendić: Veliki izazov mi je svakako bio organizirati snimanje u skladu s epidemiološkim mjerama. Naime, osjećala sam veliku odgovornost prema dečkima i mojim kolegama. Ipak, svi su strogo poštivali mjere, tako da je sve prošlo u najboljem redu. Najviše me se dojmio odaziv dečkiju, koji su, istog trenutka kada su čuli da se radi o kalendaru Riječki dečki i humanitarnoj akciji, pristali sudjelovati na projektu s puno entuzijazma.

Marta Damijani: Najizazovnije mi je bilo smisliti dvanaest različitih outfita. Sve ideje koje smo imale stavile smo na papir, ali nam je uvijek nedostajao još poneki outfit. Sva sreća da u današnje vrijeme postoje stranice poput Pinteresta kojeg smo prošle uzduž i poprijeko s temom devedesetih kako bi pronašle inspiraciju. Snimanje ću pamtiti po dobroj atmosferi koja je vladala. Dečki i nas tri smo približno istih godina pa smo odmah svi kliknuli.

Afrodita Lekaj: Najizazovniji dio bilo je ograničeno vrijeme snimanja i pripreme za svakog dečka s obzirom na novonastalu situaciju s Covidom-19. Nismo imali mjesta za greške i promjene zato je bilo jako bitno razraditi ideju do zadnje točke. Dojmili su me se dečki koji su prvi puta bili na setu i bez obzira na to odradili odličan posao.

Dino Kos: Što se tiče samih intervjua i montaže nije bilo nekih velikih izazova, a najviše me se dojmilo to što su svi koji su bili dio projekta ustupili svoje vrijeme i kreativnost za ostvarivanje dobrog i velikog cilja.

Što će vam se najviše ostati u sjećanju vezano uz Riječke dečke?

Ana Rendić: Sigurno ću se uvijek rado sjećati odlične atmosfere na snimanju i svih divnih trenutaka provedenih sa zanimljivim i simpatičnim riječkim dečkima.

Marta Damijani: To što sam dio priče humanitarnog karaktera i upravo zato bih zahvalila Dunji Pavešić na ukazanom povjerenju.

Afrodita Lekaj: Brainstormanje kreativnih ideja, zabavna i ugodna atmosfera, simpatični dečki i famozni rižoto koji nam je spremio naš Luka Goleš.

Dino Kos: Super tim ljudi, obilazak grada kroz više lokacija kako bi se dobili zanimljivi kadrovi. Sveukupan proces bio je dinamičan i zabavan. 

Biste li ponovili ovo iskustvo?

Ana Rendić: Svakako bih voljela ponoviti ovo iskustvo. Ako bude prilike, možda već dogodine.

Marta Damijani: Naravno, s obzirom da sada znam kako izgleda stvaranje jednog ovakvog projekta. Rado bih sve ponovila.

Afrodita Lekaj: Svakako bih voljela ponovo sudjelovati u ovom projektu!

Dino Kos: Apsolutno bih ponovio, pogotovo kada se radi o dobrim i korisnim ciljevima.

Koju temu biste voljeli vidjeti na kalendaru Riječki dečki 2022.?

Ana Rendić: S obzirom na izazovnu 2020. godinu, predložila bih da se 2022. godine na kalendaru nađu zdravstveni djelatnici. 

Marta Damijani: Kalendar Riječki dečki prvotno me asocirao na sportaše, no uvjerila sam se da to nije tako. Voljela bih vidjeti dečke s nekim oblikom invaliditeta ili s posebnim potrebama, koji su također dio našega grada.

Afrodita Lekaj: Hmm… Moram prvo vidjeti što nam nosi 2022. godina, ali voljela bih možda vidjeti 12 dečki različitih nacionalnosti u našem gradu, koji je poznat kao multikulturalni  grad. Ili možda prikazati naše drage penziće kako u rukama drže fotografije iz svojih mlađih dana uz nesumnjivo zanimljive osobne priče. 

Dino Kos: Možda osobe iz različitih polja umjetnosti, gdje svatko može pokazati svoj kreativni talent.

Kalendar Riječki dečki već je u prodaji i možete ga kupiti po cijeni od 50 putem  Facebook stranice Riječki dečki.  Također, na istu Facebook stranicu možete se javiti oko svih informacija i upita. Kalendare šaljemo uzduž i poprijeko, gdje god treba, a možete i doći po njega u ured Libre, Veslarska 8, svaki dan od 8,30 do 16,30. Nažalost, zbog epidemioloških mjera ove godine neće biti moguća prodaja putem štanda na Korzu, stoga nam je vaša kupnja preko FB još važnija,  kako bismo ispunili cilj donacije i prodali sve primjerke.                        

I na kraju, zahvaljujemo se tvrtkama AluK tim d.o.o., Brguljan d.o.o., Iris Nova d.o.o. i Sluga d.o.o..koje su bile partneri  25. kalendara Riječki dečki i omogućile njegov tisak.  Naravno i one su u znaku broja 25! U 2021. godini te tvrtke obilježavaju 25 godina uspješnog poslovanja te im i ovom prilikom  u blagdanskom ozračju želim svu sreću u daljnjem radu.  

Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram