Povežite se s nama

Zvonimir Peranić s liste MOST-a u proteklih desetak mjeseci prometnuo se u jednoj od najaktivnijih gradskih vijećnika u Rijeci, naročito je zainteresiran za kulturu i neka srodna područja, a posebno mu je u fokusu realizacija projekta Europska prijestolnica kulture 2020.

Ovog puta odlučio je uputiti kao vijećnik kroz službenu proceduru brojna pitanja, pa nema sumnje kako će gradonačelnik Vojko Obersnel i njegovi službenici morati dosta vremena izdvojiti kako bi konkretno odgovoriti na pitanja.

Evo koja sve pitanja je postavio Peranić:

  • Predloženi godišnji program udruge Ri Rock izuzet je od predlaganja financiranja, jer se programi podržavaju posebnim iznosom u okviru zasebne pozicije u Proračunu Grada Rijeke. Zašto se ovaj program sufinancira posebnom proračunskom pozicijom? Udruga je zatražila sufinanciranje u iznosu 50.000,00 kn. Zašto se posebnom proračunskom pozicijom sufinancira sa 150.000,00 kn, odnosno 300,00% zatraženog iznosa?
  • Koje su sve osobe zaposlene u tvrtki Rijeka 2020 d.o.o.? Kojeg dana je počeo radni odnos za svaku pojedinu osobu, na koje je radno mjesto osoba zaposlena sukladno važećem Pravilniku o unutarnjem ustrojstvu – organizaciji i sistematizaciji rada TD Rijeka 2020. d.o.o. u trenutku zapošljavanja i temeljem kojeg natječaja (gdje je isti objavljen?)?
  • Kolika su ukupna (brutto) primanja sa specifikacijom (plaća, putni nalozi… ) svakog pojedinog člana uprave ili direktora (imenom i prezimenom) svakog komunalnog i trgovačkog društva, koja su u većinskom vlasništvu Grada Rijeke, za svaki pojedini mjesec 2016., 2017. i prva tri mjeseca 2018.?
  • Zašto je programu „”Pišemo da bi se razumjeli”, ljetna škola i festival pisanja“ predlagatelja udruge Centar za kreativno pisanje u kategoriji „Kvaliteta dosadašnjeg rada, uspjesi i iskustvo u provođenju programa predlagatelja“ dodijeljeno 12 bodova, a maksimalni broj bodova je 10 te je time „prebačen“ u najviši rang?
  • Zašto je programu „”Sušačka revija”, časopis“ predlagatelja udruge Klub Sušačana u kategoriji „Jasnoća, cjelovitost, ekonomičnost i provedivost programa…“ dodjeljeno 17 bodova, a maksimalni broj bodova je 15?
  • Zašto je sufinanciran program „”PhiloLab4Kids”, “Djevojčica koja je pecala stihove” predlagatelja Kazališne družina CLOU kojemu je dodijeljeno 66 bodova što je suprotno normativima (prag sufinanciranja 70 bodova), a iskazano je da mu je dodijeljeno 72 boda?
  • Zašto je programu „The end?“ predlagatelja Plesne grupe Flame iskazano da je ukupno dodijeljeno 40 bodova, a zbroj po kriterijima jest 53 boda?
  • Vijeće za nove medije uputilo je 4 programa vijeću za dramsku umjetnost, pokret i ples koje je zasjedalo 10 dana kasnije. Zašto programi uopće nisu vrednovani?
  • Vijeće za nove medije je ustvrdilo kako se tri programa nalaze u službenom programu projekta Rijeka 2020. Zbog toga im je dodijelilo 50% sredstava. Dva od ta tri programa društvo Rijeka 2020 označilo je kao programe koji NISU EPK programi. Zašto amandmanom nije „ispravljena“ navedena pogreška?
  • Zašto je zapisnik sa sastanka Kulturnog vijeća za dramsku umjetnost (ne samo nevidljiva tablica s bodovima), ples i pokret objavljen tek 23. siječnja 2018. čime je onemogućena kvalitetna priprema za raspravu?
  • Je li kvar u sustavu prijava, koji je pojedinim predlagateljima omogućio i prijave nakon završnog roka natječaja, učinio Javni poziv nevažećim?