Povežite se s nama

Mozaik

Započinje Tjedan restorana, uključio se samo jedan restoran u Rijeci

Objavljeno

na



Ovogodišnji Tjedan restorana počinje u petak 15. ožujka i traje do 24. ožujka 2019. godine. U njemu sudjeluje 85 restorana iz čitave Hrvatske koji će posjetiteljima ponuditi 765 predjela, glavnih jela i deserta, uz uključenu čašu vina ili aperitiv. Manifestacija Tjedan restorana već je osmu godinu za redom omiljena kod svih koji vole uživati u pravoj gastronomiji po – povoljnim cijenama. To je jedinstvene prilika da se posjeti restorane koje se izvan ovo perioda, ponajviše zbog cijena ili standarda koji definira većinu stanovništva Hrvatske, nije u mogućnosti obići, javlja Hedonist magazin.

U akciju se uključuju i hoteli visoke kategorije i to na svojim svojim hotelskim barovima. Pod sloganom “Na koktel u hotel”, za vrijeme trajanja Tjedna restorana Hrvatska, hotelski će barovi svakog dana 100 minuta, 18.00 do 19.40 sati, nuditi koktele po promotivnim cijenama od 20 do 25 kuna.

Ono što je u ovoj priči vjerojatno i najvažnije, 85 restorana, iznimne kvalitete gostima nude posebno osmišljene jelovnike. Svaki jelovnik je slijed od tri jela (predjelo, glavno jelo i desert) po fiksnoj cijeni od 100 ili 125 kuna. Većina restorana u ponudu uključuje aperitiv ili čašu vina. Ono što je također zanimljivo, cijena ponuđenih jela u redovitoj je ponudi minimalno 50 posto viša. Manifestacija Tjedan restorana inspirirana je sličnim akcijama koje se održavaju u svjetskim metropolama poput New Yorka i Londona, čiji cilj je omogućiti što većem broju građana posjet restoranima, promocija restoranske kulture, poticanje interakcije ugostitelja i posjetitelja restorana te oživljavanje gastro scene.

Sve dakle iznimno poticajno ali s jednom nevjerojatnom iznimkom – na popisu od 85 restorana samo je jedan s  područja Kvarnera, odnosno Primorsko-goranske županije. Riječ je o Food Baru Cantina iz Verdijeve ulice, dok ih je najveći broj iz Zagreba, čak 40. Slijedi splitsko područje, dosta ih je sa šireg prostora Pule, Zagorja i Međimurja, no na Kvarneru tek jedan jedini. Je li problem u organizatorima ili u odbijanju jedne takve mogućnosti od strane samih restoratera s Kvarnera, u narednim danima će istražiti Hedonist magazin.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram