Povežite se s nama

Mozaik

3. međunarodni eno-gastro festival WineRi idućeg mjeseca u Guvernerovoj palači

Objavljeno

na


„Trs je naš“, slogan je 3. međunarodnog eno – gastro festivala WineRi 2019. koji će se održati 8. – 9. ožujka od 13:00 do 19:00 sati u Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja Rijeka (Guvernerova palača, Muzejski trg 1) i okupit će između ostalog i gotovo sve proizvođače autohtonih sorti Kvarnera kao svojevrstan En primeur Žlahtine, Jarbole i Kastafske belice.

Na ovogodišnjem festivalu predstavit će se 67 izlagača s više od 250 etiketa vina iz Hrvatske, Makedonije, Srbije i Slovenije, dok će Primorsko – goransku županiju predstavljati 18 izlagača. Među izlagačima će se pronaći 6 proizvođača rakija i likera, 6 proizvođača hrane (sireva, maslinovog ulja i suhomesnatih proizvoda), 2 proizvođača uporabnih predmeta od drva i recikliranog papira, 2 proizvođača kraft pive i 1 proizvođač čokolade te 50 vinara.

Festival, kao i prošla 2, ima humanitarni karakter te će svi izlagači donirati svoje proizvode, koje će posjetitelji moći otkupiti za doniranih simboličnih 50,00 kuna što će se donirati pazinskoj udruzi Hoću – mogu za rad s djecom s posebnim potrebama koristeći vojta terapiju.

U sklopu festivala održat će se 8 stručnih radionica a predstavit će se i UNESCOm zaštićeni Zvončari i Bakarski baškot. Radionice Vođenje ljubavi vinom, Jarbola? Belica? Ča j’ to?, Rosei Istre i Kvarnera, Vino i kino, Pjenušavi Kvarner, Vinski Indiana Jones i finalna En Primeur Žlahtine, Jarbole i Kastafske belice će zasigurno privući mnogo sudionika jer ih vode redom iskusni stručnjaci i sommelieri Filip Savić, Tomislav Pavlešić, Darko Lugarić, Jelena Bulum, Marija Vukelić i Ivica Dobrinčić. I ove se godine u organizaciju uključila Visoka poslovna škola PAR sa studenstskom praksom, PAR inkubatorom. 

Petak, 8.3. će se od 20:00 sati centralni WTF (wine tasteing festival) party održati na botelu Marina, dok će se subotu 9.3. od 20:00 sati centralni WTF (wine tasteing festival) party održati u klubu Bačva.

Organizatori vjeruju da će ovogodišnji broj posjetitelja uvelike nadmašiti prošlogodišnji i da će festival postati mjesto susreta i okupljanja proizvođača s jedne strane, te zaljubljenika u vino i vinski svijet i ugostitelja s druge strane, odnosno da će menifestacija postati u pravom smislu novinarskih riječi „oda mediteranskom načinu života“.

Festivali partneri ovogodišnjeg WineRia su Vino s okusom soli Crikvenica, Vino.com Zagreb, Salon pjenušavih vina Zagreb, Pink day Zagreb, WineOs Osijek, Kvarner Wine Fest Opatija, Zadar Wine Festival i Grand Tasteing Beograd. Udruge koje podržavaju festival su Udruga Žlahtina, Udruga Belica, Udruga Jarbola i Udruga AHA.

Organizator festivala je marketinška agencija aha marketing d.o.o. iz Selca, a suorganizator Centar za brdsko planinsku poljoprivredu Primorsko – goranske županije, odnosno Kašetica primorsko – goranska – centar autohtonih proizvoda Primorsko – goranske županije. Vinski kum festivala je sudionik finalnog dijela natjecanja Hrvatski MasterChef Časlav Matijević, navodi se u priopćenju.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook

Instagram