Povežite se s nama

Mozaik

Kvarner se uz razne radionice priprema za titulu “Europska regija gastronomije 2026.”

Objavljeno

na



Turistička zajednica Kvarnera, Turistička zajednica grada Rijeke i turističke zajednice Riječkog prstena organizirale su dvodnevnu edukaciju na kojoj se predstavio projekt „Kvarner – Europska regija gastronomije 2026.”

Cilj događanja je povezati dionike iz ugostiteljskog, turističkog i proizvodnog sektora, potaknuti razmjenu znanja i iskustava te predstaviti projekt koji će Kvarner pozicionirati kao jednu od vodećih gastronomskih destinacija Europe.

U prvom dijelu programa sudionici su se upoznali s konceptom i ciljevima projekta te mogućnostima uključivanja u zajedničku platformu suradnje.

Uvodno izlaganje održala je Irena Peršić Živadinov, direktorica Turističke zajednice Kvarnera, koja je predstavila brend Kvarner – Europska regija gastronomije 2026. i naglasila važnost umrežavanja svih dionika u destinaciji.

Poseban naglasak stavljen je na istraživanje baštinske gastronomije Rijeke i Riječkog prstena, uz predstavljanje Vodiča po okusima od mora do gora, o kojem su govorili Irina Ban i chef Zdravko Tomšić. Žarko Stilin iz Udruženja Kvarner Wines organizirao je degustaciju vina autohtonih kvarnerskih sorti, a program prvog dana zaokružila je edukacija o prepoznavanju i primjeni maslinovih ulja u gastronomiji, koju je vodila Marina Selak.

U svom predavanju Irina Ban i Zdravko Tomšić istaknuli su da se, kada govorimo o baštinskoj gastronomiji, zapravo govori o sadržaju koji daje identitet destinaciji.

-Naša ponuda dobiva značenje tek kada je stavimo u kontekst i objasnimo njezino porijeklo, jer baština je pitanje identiteta i prepoznatljivosti. A upravo je prepoznatljivost u fokusu suvremenog turizma i destinacijskog razvoja. Kvarnerska gastronomija obuhvaća tri osnovne kuhinje: primorsku, otočnu i goransku, a svaka od njih crpi nadahnuće iz vlastitih vrela tradicije, stvarajući jedinstveni gastronomski mozaik našeg kraja, naglasili su na događaju Irina Ban i Zdravko Tomšić.

Direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov podsjetila je da je Kvarner oduvijek bio destinacija poznata po gastronomiji, a danas je taj segment ponude postao snažan motiv dolaska gostiju tijekom cijele godine.

-Tijekom godina postigli smo da gastronomija doista postane ključan razlog dolaska na destinaciju. U suradnji s ugostiteljima sustavno smo radili na brendiranju restorana i lokalne autohtone kuhinje kroz projekte poput Kvarner Gourmet i Kvarner Food. Sve što se do sada radilo bilo je promišljeno i strateški usmjereno, a rezultat tog višegodišnjeg rada jest titula Kvarner – Europska regija gastronomije 2026. godine. To priznanje potvrđuje kvalitetu i kontinuitet našeg rada te otvara nove mogućnosti za ugostitelje, vinare, proizvođače i cijelu regiju, istaknula je direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov.

Dodala je i kako će se nastaviti s edukacijama ugostitelja, kako bi svi koji sudjeluju u lancu vrijednosti znali kako se uključiti i kako od toga mogu profitirati. Spomenuta titula nije samo priznanje – ona je snažna marketinška platforma koja povećava vidljivost Kvarnera, privlači nove goste i dodatno jača imidž destinacije. Tijekom 2026. godine neće nedostajati događaja: bit će to godina u kojoj će Kvarner uistinu zasjati kao Europska gastronomska regija, poruka je direktorice Turističke zajednice Kvarnera Irene Peršić Živadinov.

Petar Škarpa, direktor Turističke zajednice grada Rijeke, nadovezao se na važnost projekta, budući da pruža jedinstvenu priliku da se Rijeka dodatno istakne svojim bogatim i raznolikim gastronomskim identitetom, oblikovanim kroz različite kulturne utjecaje.

-Cijeli projekt veliki je iskorak za cijeli Kvarner, ali i za Rijeku. Nadam se da će svi prepoznati njegov potencijal te dodatno podignuti kvalitetu i standarde ponude. Gastronomija je dio svakog putovanja, a svatko tko putuje želi probati nešto novo i autentično. Vjerujem da ćemo 2026. godinu odraditi izvrsno i da će to biti godina u kojoj ćemo imati priliku prezentirati brojne projekte, okuse i gastro priče našeg kraja, izjavio je direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.

Program završava sutra (srijeda, 15. listopada) pokaznom radionicom naziva Tradicijska jela Rijeke i Riječkog prstena na kojoj će biti riječi o pripremi tradicionalnih jela, uz korištenje kvarnerskih maslinovih ulja. Radionicu će voditi Zdravko Tomšić.

Marketing
Marketing
Marketing tower-centar
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Društvene mreže