Povežite se s nama

Vijesti

ADAC proglasio kamp u Omišlju četvrtim najboljim u Europi

Objavljeno

na




Njemački auto klub ADAC uvrstio je na listu deset najboljih kampova u Europi i tri hrvatska – Aminess Maravea Camping Resort iz Novigrada, Camping Omišalj na Krku i Zaton Holiday Resort kod Nina/Zadra, a Hrvatska je na 2. mjestu, iza Njemačke i ispred Italije prema popularnosti kampova, izvijestili su u ponedjeljak iz HTZ-a.

ADAC je novu listu posvećenu kampingu objavio na svom portalu, s time da se među prvih deset najboljih u Europi hrvatski kampovi Aminess Maravea i Omišalj nalaze na 3. i 4. mjestu, a Zaton Holiday na 6., dok je na popisu najpopularnijih kampova po zemljama Njemačka prva s 53 kampa, Hrvatska druga s 26 kampova, a Italija treća s njih 18.

“ADAC je naš najvažniji strateški partner i suradnja s njima je od najvišeg prioriteta za dugoročno povoljnu i sigurnu poziciju Hrvatske na njemačkom tržištu. Temelj buduće suradnje je i Memorandum o razumijevanju, potpisan na ovogodišnjim Danima hrvatskog turizma, čime su svi ADAC-ovi kanali prodaje i marketinga dostupni svim turističkim subjektima u Hrvatskoj”, poručila je iz Muenchena voditeljica ispostave HTZ-a u tom bavarskom gradu Nera Miličić.

Prenosi i da u više od 150 poslovnica ADAC-a po Njemačkoj uskoro kreću i posebne edukacije prodajnih agenata o raznolikoj ponudi Hrvatske da bi se što bolje bili pripremili za bukiranje putovanja na njemačkom tržištu.

Iz HTZ-a prenose i riječi predsjednik ADAC-a i direktora resora za turizam Karlheinza Jungbecka, koji ističe da je Hrvatska jedna od omiljenih inozemnih destinacija Nijemaca, a Njemačka najvažnije tržište za hrvatski turizam.

Suradnju sa Hrvatskom ocjenjuje vrlo dobrom te najavljuje da će zajedničke aktivnosti pripremiti i za turistički sajam f.re.e. u Muenchenu 2022., kada će Hrvatska biti i zemlja-partner tog sajma, javlja Hina.

Direktor HTZ-a Kristjan Staničić naveo je pak da su Nijemci u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu ove godine ostvarili 21,2 milijuna noćenja, čime se s tog tržišta izjednačio rezultat iz 2019. “To je izniman uspjeh hrvatskog turizma, ali i motivacija da već u idućoj godini premašimo rezultate i trendove iz predpandemijskog razdoblja“, poručio je Staničić.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram