Vijesti
Alberto Kontuš iz KBC-a Rijeka postaje novi direktor Autotroleja
Alberto Kontuš novi je direktor Autotroleja, odlučila je Skupština tog komunalnog društva, nakon provedenog javnog natječaja. Na natječaj su stigle ukupno četiri prijave, a njegova je ocijenjena najboljom te mu je povjeren četverogodišnji mandat na čelu Autotroleja, javlja Novi list.
Kontuš je diplomirani ekonomist, sa završenim poslijediplomskim studijem menadžmenta u Italiji. Trenutno je zaposlen u KBC-u Rijeka, na mjestu šefa odjela u službi za fakturiranje i komercijalu, a osam je godina bio pomoćnik ravnatelja KBC-a za financijsko poslovanje. Kako sam kaže, cijelu karijeru bavi se računovodstvenim, financijskim i komercijalnim poslovima.
– Kroz karijeru sam radio na različitim radnim mjestima u tom sektoru, od šefa računovodstva do člana uprave. Što se konkretnih planova za Autotrolej tiče, smatram da je o tome prerano govoriti. O tome ću više kada detaljno snimim situaciju i obavim razgovore sa svim nadležnim osobama – kratko nam je kazao Kontuš, dodajući kako mu je motiv za javljanje na natječaj za direktora Autotroleja bio novi poslovni izazov nakon što je, kako je kazao, završio svoju misiju u KBC-u.
Kontuš je Riječanin, rođen 1965. godine, a na pitanje je li član neke političke stranke, odgovara da nije, niti je ikad bio.
Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel, koji u skupštini Autotroleja praktički sam može donositi odluke, budući da je Grad Rijeka većinski vlasnik s gotovo 83 posto glasova, ističe kako je novoizabrani direktor iskusan rukovodilac.
– Vjerujem da će svojim znanjem i iskustvom pridonijeti daljnjem razvoju Autotroleja, pred kojim su i veliki projekti nabavke čak 54 nova autobusa, sufinanciranih iz EU fondova. Jasno, mjesta za napredak u radu svake tvrtke, pa tako i Autotroleja, ima uvijek, i nadam se da će gospodin Kontuš pronaći način da taj napredak i ostvari. Naravno, pred njim nije lak zadatak jer Autotrolej je velik i zahtjevan sustav koji radnim danom ostvaruje čak 2.476 polazaka autobusa koji pak dnevno prolaze tisuće kilometara, i nije uvijek jednostavno uskladiti realne mogućnosti sa željama korisnika. No, vjerujem da to gospodin Kontuš može te da će, uz pomoć suradnika u Autotroleju, dobro obavljati posao direktora – kazao je Obersnel za Novi list.
Autotrolej mora “rezati” broj vožnji kako bi smanjio gubitke, a nedostaje i vozača











