Povežite se s nama

Mozaik

Atmospheric i Mirna Škrgatić zajedno obradili hit grupe Xenia ‘Iznenadi me

Objavljeno

na


Riječki glazbeni projekt Atmospheric nakon singla ‘Moja djevojka’ predstavlja drugi singl kojim nastavlja rad na novim materijalima.

‘Iznenadi me’ je nova/stara pjesma, obrada grupe Xenia iz 1983. godine. Tekst priznatog autora Roberta Funčića, koji je ujedno i autor glazbe, odlično je izveden i interpretiran glasom gošće u pjesmi, kantautorice Mirne Škrgatić (Menart). Odlično uklopljena u aranžmane koje potpisuje Lado Bartoniček, Mirna je ovoj obradi dala poseban touch i uz mastering Mateja Zeca, pjesma je oživjela na zanimljiv, drugačiji način. Rijeka je ovom kolaboracijom svojih glazbenika još jednom predstavila iznimne talente, neki od kojih su na sceni desetljećima, a drugi počinju svoju glazbenu priču.

Novi singl Atmospheric predstavlja video spotom u režiji Lade Bartoničeka, snimljenog na Grobničkom polju iznad Rijeke. A snimanje je proteklo u odličnim uvjetima, uz maksimalnu zabavu, zafrkanciju i improvizaciju. Opuštenost i prepuštanje trenutku zabilježeni su i montirani u jednostavan i efektan video koji vizualno prati Mirninu moćnu vokalnu izvedbu.

Kako je došlo do suradnje Atmospherica i Mirne priča Lado: „Ove godine smo zajedno svirali u riječkom Dallas Music Shopu, povodom obilježavanja  Record Store Daya. Pošto smo oboje kantautori, dogovorili smo da moramo napraviti nekakvu glazbenu suradnju. Ova pjesma je dugo stajala u projektu Atmospherica no kada smo čuo kakav glas ima Mirna, odmah sam shvatio da je to to. Predložio sam da joj da nam gostuje kao vokal u pjesmi i singl je tu!“

A o prvoj suradnji s Atmosphericom, Mirna kaže: “Bilo mi je izuzetno zabavno otpjevati u svojoj interpretaciji pjesmu ‘Iznenadi me’ i udahnuti joj novi duh. Radi se o starom hitu riječke grupe Xenia, kojeg je bend Atmospheric napravio u novom, zanimljivom aranžmanu u svom stilu, a za koji vjerujem da će se dopasti i starijoj i mlađoj publici.”

Obrada je itekako dostojna originala i vjerujemo da će mnoge prisjetiti na glazbeno izrazito plodne 1980.-e, a isto tako pridobiti novu publiku željnu kvalitetne, drugačije glazbe.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram