Povežite se s nama

Vijesti

“Autobusi voze s otvorenim prozorima, ne drže se voznog reda, a zaposlenici od vrha do dna su nemarni. Što se događa s Autotrolejom?”

Objavljeno

na



Gradski vijećnik Damir Popov iz redova HDZ-a ovih je dana uputio službeno pitanje gradonačelniku Vojku Obersnelu zbog iznimno lošeg stanja u Autotroleju te je naveo brojne nedostatke i propuste od kojih je neke i on sam iskusio. Pitanje Popova prenosimo u cijelosti:

“Potaknut natpisima u Novom listu i osobnog iskustva kao korisnika Komunalnog društva Autotrolej d.o.o. Rijeka, u zadnji tri tjedna na liniji broj 5, Jelačićev trg – Drenova i obrnuto, svjedok sam da se Autotrolej ne pridržava utvrđenog voznog reda odnosno da je broj dnevnih polazaka reduciran, a sukladno saznanju isto se dešava i na ostalim gradskim linijama, pa se nameće zaključak da se ponovno, kao i u listopadu mjesecu ove godine, smanjuje broj dnevnih polazaka, samo na jedan perfidan način, a bliže se Božićni i Novogodišnji blagdani.

Na gradskim linijama voze autobusi, starijeg datuma proizvodnje, koji nisu pravilno obilježeni odnosno brojevi linija nisu postavljeni na svim predviđenim mjestima, posebno stražnjem i bočnom dijelu autobusa pa korisnici moraju biti kondicijski spremni kako bi mogli otrčati autobusno stajalište, od kraja do početka, te uvidom broja linije na prednjem dijelu autobusa utvrditi da li se radi o autobusu koji odgovara njihovim potrebama. Na autobusima, novijeg datuma proizvodnje, elektronski displeji ne rade ili su natpisi djelomično razumljivi, ali je činjenica da je to slučaj kod malog broja autobusa i da se nedostaci brzo ispravljaju.

U ovim hladnim zimskim danima, osobno sam svjedok da se neki od prozora autobusa, bez razlike na starost, ne mogu uopće zatvoriti, pa možete pretpostaviti kako se putnici osjećaju. Unutrašnjosti autobusa su prljavi, o čemu sam i prije upozoravao, a vidljivi su i drugi nedostaci koji se na brz način ne otklanjaju, kao što je rasklimanost sjedišta i nedostatak tapecirunga te da ne nabrajam dalje.

Osobno držim, kao promatrač i korisnik usluga, da se ovdje radi o neprihvatljivom nemaru zaposlenika, od vrha do dna, posebice u dijelu koji se odnosi na održavanje autobusa, a posljedica je permanentno urušavanje sustava Autotroleja.

U svezi navedenoga, gospodine gradonačelniče i predsjedniče skupštine KD Autotrolej, moje pitanje glasi: Što se dešava s poslovanjem KD Autotrolej i što namjeravate učiniti, odmah, kako bi se neki od navedenih nedostataka ispravili?”, postavio je pitanje Popov.

Odgovor gradonačelnika Obersnela tek se očekuje u narednim danima, a također ćemo ga prenijeri u cijelosti.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Fiuman Plus

Facebook

Instagram