Povežite se s nama

Vijesti

Autotrolej krenuo u pripremu za novi način rada, povećat će broj polazaka

Objavljeno

na





Velike promjene donosi mjera koja se tiče javnog gradskog prijevoza, kojom je propisano da autobusi mogu biti popunjeni s maksimalno 40% kapaciteta. Autotrolej je već krenuo u pripremu za novi način rada. U prvom redu, na svim autobusima će biti izvješena obavijest o broju putnika koje maksimalno može primiti autobus – u zglobnim autobusima može se voziti najviše 60, u  solo autobusima 36, a u mini autobusima 14 putnika.

Apeliram na naše sugrađane koji koriste usluge Autotroleja da slušaju upute vozača koji će morati procijeniti u kojem trenutku je autobus popunjen u skladu s ovim mjerama“, kazao je gradonačelnik Obersnel.

Također, Autotrolej će povećati broj polazaka u vršnim vremenima, odnosno u vrijeme odlaska i povratka s posla i škole, o čemu će prijevoznik detaljno obavijestiti.
„Uputio bih poziv i našim umirovljenicima da nastoje izbjegavati korištenje autobusa u vršnom opterećenju autobusa, kad ljudi idu na posao ili učenici u školu te da nastoje koristiti autobuse iz 9 sati“, apelirao je gradonačelnik.

Što se tiče tržnica, otvoreni dijelovi tržnica već su se ranije prilagodili mjerama, dok će u zatvorenim paviljonima moći biti ograničen broj kupaca.

„Važno je uputiti apel svima da ovo shvate ozbiljno, da se ponašaju odgovorno, da nose maske u svim prilikama u kojima ne mogu osigurati dovoljan razmak, a prije svega u javnom gradskom prijevozu. Sve to će to iziskivati disciplinu i odgovornost, ali to je u ovim vremenima najmanje što bi svi trebali razumjeti, da ne opterećujemo sustav više nego što je to potrebno i da nam se ne dešavaju situacije kao u drugim sredinama. U stalnim sam kontaktima s ravnateljem KBC-a – kapaciteti bolnice su za sad zadovoljavajući, popunjenost nije takva da bi trebala izazivati zabrinutost, ali u svakom slučaju je upozoravajuća, pa i sve mjere koje su donesene treba shvatiti ozbiljno i treba ih se pridržavati“, poručio je gradonačelnik.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Medvjedići u Rijeci

Fiuman Plus

Facebook

Instagram