Povežite se s nama

Vijesti

Autotrolej mora “rezati” broj vožnji kako bi smanjio gubitke, a nedostaje i vozača

Objavljeno

na




Komunalno društvo Autotrolej na samom početku prošlog tjedna na više gradskih autobusnih linija ponovno je smanjilo broj polazaka, odnosno vožnji, što je očekivano naišlo na nezadovoljstvo građana.

Provjerili smo zbog toga u Autotroleju zbog čega se točno ovog puta nastavilo reduciranje broja vožnji.

“Na temelju promatranja prometa i broja korisnika određenih linija te s ciljem rentabilnosti poslovanja kako bi se zadržale postojeće cijene voznih karata, Komunalno društvo Autotrolej izmijenilo je vozne redove lokalnih, odnosno gradskih linija.  Novi vozni red napravljen je tako da i dalje budu zadovoljene potrebe svih putnika, a broj polazaka autobusa smanjen je na određenim linijama budući da bi njihovo daljnje održavanje stvaralo gubitke Autotroleju, te konačnici stvorilo potrebu za podizanjem cijena karata.

Kako se to ne bi dogodilo, Autotrolej je odlučio korigirati svoje vozne redove i to tako da je na linijama na kojima je, obzirom na broj putnika to moguće, smanjen broj dnevnih polazaka autobusa.

Također, time je barem dijelom riješen i duže vrijeme pristan problem koji proizlazi iz deficitarnosti profesionalnih vozača budući da u Hrvatskoj, uz vrlo eksponiran problem nedostatka konobara ili kuhara, na tržištu rada kronično nedostaje i profesionalnih vozača.  Stoga, nažalost, kada se dogodi da više vozača zaposlenih u Autotroleju iz objektivnih razloga ne može obavljati svoj posao (bolovanja i slično), Autotrolej ima i problem s održavanjem voznog reda”, otkrili su iz Autotroleja za Fiuman.

Nije moguće ne primijetiti da se u posljednje vrijeme prilično često kvare autobusi Autotroleja tijekom vožnje, barem je takav dojam u javnosti, a u više navrata je došlo i do samozapaljenja autobusa.

“Što se tiče kvarova na vozilima oni uključuju situacije od pregorjele sijalice, puknutog brisača, kvara klime ili pak displeja, do kvara motora i nemogućnosti pokretanja  i/ili paljenja motora vozila. Takvih je situacija, u kojima vozilo nije moglo voziti, od početka godine zabilježeno 486 i to na 2476 polazaka autobusa koliko ih dnevno ima Autotrolej. Isto tako, ti autobusi dnevno prijeđu nekoliko tisuća kilometara i razumljivo je da se događaju i kvarovi, kao uostalom i u svakom gradu odnosno u svakom sustavu javnog prijevoza.

Treba reći i da je Autotrolej posljednjih godina nabavio čak 40 novih autobusa čime je znatno smanjena starost voznog parka, a u pripremi je i nabavka još 54 nova autobusa koji će dodatno doprinijeti kvaliteti javnog prijevoza u Rijeci i okolici”, napomenuli su iz Autotroleja.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Klapa Intrade u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram