Komunalno društvo Autotrolej očito nije uspjelo s velikim planom spašavanja voznog reda dovođenjem većeg broja vozača iz država poput Indije i Nepala, kao što to nisu uspjeli ni plaćenim kampanjama na nekim njima bliskim regionalnim portalima. Direktor Autotroleja Robert Mrvčić, kojem je nedavno povećana plaća, sa suradnicima se sad dosjetio da bi se mogli okrenuti kvizu na društvenim mrežama.
Proteklih nekoliko dana na Facebooku i Instagramu se može vidjeti oglas koji plaća KD Autotrolej uz natpis: “Jesi li ti naš novi VOZAČ AUTOBUSA (m/ž)? Ispuni kviz i saznaj čeka li te bolji posao u KD AUTOTROLEJ d.o.o. Nije potreban Životopis! Riješi kratki kviz od 10 pitanja i odmah otključaj bolju priliku za posao!”
Oglas je do sada vidjelo oko 20 tisuća korisnika Facebooka i Instagrama, a nije poznato koliko je od njih ispunilo kviz i hoće li se netko zaista i zaposliti. Autotrolej je za realizaciju ove promotivne kampanje angažirao agenciju Adverbilla. “Mijenjamo neefikasan proces zapošljavanja i pomažemo kandidatima da lakše komuniciraju s poslodavcem”, poručuju o sebi iz spomenute tvrtke sa sjedištem u Zaprešiću.
Evo koja pitanja i mogući odgovori se navode u kvizu:
Što te najviše demotivira na sadašnjem poslu?
Koje od sljedećih pogodnosti bi te najviše motivirale za rad u KD AUTOTROLEJ d.o.o.
Posjeduješ li vozačku dozvolu D kategorije?
Koliko iskustva imaš u vožnji autobusa?
Kako bi se opisao kao vozač autobusa?
Što ti je najvažnije prilikom prijevoza putnika od početka do kraja putovanja?
Koje certifikate posjeduješ?
Kakvo je tvoje poznavanje stranih jezika?
Koji iznos početne neto plaće bi te potaknuo da postaneš dio našeg tima?
(neto plaća je iznos koji sjeda na tvoj račun)
Jesi li zainteresiran/a za KD AUTOTROLEJ d.o.o. kao mogućeg poslodavca i možemo li te kontaktirati u vezi ponude za posao?
(želimo ti predstaviti pogodnosti pozicije i odgovoriti na sva tvoja pitanja)