Povežite se s nama

Fiuman Plus

Babić: Zbog korone nema Povratka na Kantridu, ali 4. Advent na Gradini možete očekivati

Objavljeno

na






Koronavirus stavio je u iznimno tešku poziciju organizatore značajnijih događanja, a iznimka nije ni riječko područje unatoč relativno dobroj epidemiološkoj situaciji. Neka događanja održala su se u smanjenom obimu, ali ima i onih koja su se morala otkazati, poput Povratka na Kantridu 3, no u razgovoru s Vedranom Babićem doznali smo da će se ipak u nekom obliku održati 4. Advent na Gradini.

Iza Vas i Vašeg tima je organizacija 15. Ljeta na Gradini koje je zasigurno bilo neusporedivo u odnosu na prošlogodišnja izdanja. Jeste li ovog ljeta ipak uspjeli realizirati sve zamišljene manifestacije ili ste neke morali odgoditi? Osim Ljeta na Gradini, koji su projekti aktualni?

“Ove godine je u sklopu Ljeta na Gradini održano 11 programa što je 9 manje nego protekle godine. Zadovoljni smo što smo sve planirane programe uspjeli uspješno realizirati, osim jednog zbog objektivnih okolnosti, odnosno nemogućnosti dolaska inozemnog izvođača. Ovo je Ljeto bilo sasvim drugačije, neočekivano i nepredvidivo, ali smo ipak zadovoljni što smo se datim okolnostima uspjeli prilagoditi. Zahvalni smo svim partnerima što su nam pružili podršku kako bi program usprkos okolnostima bio organiziran na razini na kojoj Trsatska gradina to zaslužuje. Nakon programa Ljeta na Gradini, sudjelovali smo na otvaranju prostorih intervencija autorice Svjetlane Despot koje je organiziraoPoslovni klub PartneRi, a trenutno smo u fazi provedbe Rijeka Boat Showa – sajama nautike na Gatu Karoline Riječke.”

Jeste li u proteklom razdoblju odustali od nekih projekata zbog djelovanja koronavirusa?

“Većinu projekata ipak smo realizirali. No, bilo je i slučajeva u kojima smo bili primorani odustati zbog epidemioloških mjera, kao što je to slučaj s Povratkom na Kantridu kojega je u proteklim godinama pohodio veliki broj posjetitelja. Također, Baltazar Fest je manifestacija interaktivnog karaktera na kojoj su posjetitelji mahom djeca s roditeljima, pa je realizacija odgođena za neki drugi termin.”

Event managementom bavite se već dugi niz godina, a sigurno  ste na svom profesionalnom putu već doživjeli različite situacije u kojima su okolnosti utjecale na realizaciju događaja. Iako, vjerujemo, ni jedna nije bila ovolikih razmjera kao što je to koronavirus, u kojoj mjeri Vam je dugogodišnje iskustvo pomoglo u suočavanju s trenutnom situacijom?

“Prethodno iskustvo je uvelike pomoglo u donošenju važnihodluka. I prije smo se susretali s različitim okolnostima koje su utjecale na poslovanje, ali ovo je zaista jedna specifična situacija kojoj smo se kvalitetno prilagodili upravo zahvaljujući dosadašnjem iskustvu. Svakom velikom projektu prethode izazovi, koje prevladavamo implementirajući dosadašnje iskustvo s konačnim ciljem da posjetitelji našeg događanja uživaju u projektima koje smo za njih pripremili, bez obzirom na sve prepreke na koje smo putem naišli.”

Mnogi vjeruju kako u svakome zlu treba pronaći i nešto dobro. Smatrate li da je u ovim neizvjesnim i nepredvidivim vremenima, posebice za event management, iz svega ipak moguće izvući neku pouku?

“Nakon dugog niza godina organizacije pojedinih projekata, neke stvari se čine da mogu egzistirati isključivo u onom obliku u kojem trenutno jesu te da projekt ne bi bio uspješan ukoliko bi se način provedbe manifestacije promijenio. Kroz ovu situaciju smo vidjeli da je pojedine programe moguće promatrati i u drugačijem kontekstu. Neki programi su bili uspješniji nego prijašnjih godina i kao takve ćemo ih nastaviti provoditi. Ova nas je situacija natjerala da projekt sagledavamo iz drugačijeg kuta, iz kojeg nikada ne bismo imali prilike gledati da se ova situacija nije dogodila.”

Kojim se mislima vodite u planiranju budućih evenata? Smatrate li da je u ovom kontekstu bolje raditi dugoročne planove i nekoliko verzija projekcija mogućih događaja ili ste pobornik kratkoročnih planova koje prilagođavate ovisno o okolnostima?

“Svoje programe promišljamo dugoročno, kako bi oni imali svoj prostor za rast i kako bi dosegli svoj puni potencijal. Ove okolnosti pokazale su nam da promišljanje mora biti dovoljno elastično kako bi se projekt mogao maksimalno prilagoditi da bi došao do faze realizacije, a bez da mu se promijeni osnovni koncept. To je moguće isključivo uz kvalitetne suradnike i partnere kako bi svatko dao svoj doprinos u težnji da ono zacrtano provedemo u djelo na zadovoljstvo nas samih, partnera projekata, sudionika i onog najvažnijeg – svih naših posjetitelja.”

Sigurni smo kako Riječanke i Riječane najviše zanima mogu li i ove godine očekivati 4. izdanje izrazito popularnog Adventa na Gradini?

“Naši sugrađani, ali i posjetitelji iz cijele regije, mogu svakako očekivati 4. izdanje Adventa na Gradini. Iako još ne možemo sa sigurnošću reći u kojem obimu će Advent biti organiziran, ali vjerujem da ćemo i ove godine na Trsatsku gradinu uspjeti donijeti čaroliju blagdana i da ćemo uspjeti razveseliti naše posjetitelje, što nam je svima ove godine zaista potrebno”, rekao je Babić za Fiuman.

Marketing
Marketing
Marketing
Marketing

Facebook video

Klapa Intrade u Opatiji

Fiuman Plus

Facebook

Instagram